O Dave Lombardo θυμάται τα πρώτα χρόνια των Slayer

Dave Lombardo θυμάται τα πρώτα χρόνια των Slayer
Photo credit: Krousky Peutebatre via Wikimedia Commons

2 λεπτά ανάγνωσης.

Aφου σας φλόμωσα στη φολσιά και στην κλάψα καιρός για λίγο Slayer και έναν Dave Lombardo να θυμάται πόσο τους τέντωνε στις αρχές.

Διαβάστε επίσης: Ace of Spades – Motörhead ή αλλιώς πανκάδες και μεταλλάδες χέρι χέρι

Κάυε μπάντα μεταξύ των Big Four είχε το δικό της στυλ όσο αφορά το thrash. Στην περίπτωση των Slayer η λέξη κλειδί είναι “ακραίο”. Η τετράδα απο την Καλιφόρνια έπαιζε ποιό γρήγορα, πιο δυνατά και πιο βαριά απο τους υπόλοιπους και ένα μεγάλο κομμάτι οφείλετε στον Dave Lombardo. Μιλώντας στο Stereogum, o πρώην ντράμερ των Slayer εξηγούσε πως ήταν να γράφεις μουσική μαζί τους στα πρώτα άλμπουμ.


“Τους πίεζα στο όριο. Θυμάμαι να λέω [στον Jeff Hanneman] ότι πρέπει να είναι βαρύ και πιο γρήγορο. Γ@μημ@ν@ γρήγορο. Πάμε να παίξουμε δυνατά.(στσ. Ακούστηκε λίγο πονηρό ξέρω). Και το όλο σκεπτικό μας ήταν να παίξουμε σούπερ γρήγορα. Όχι μηχανικά και κομπουτερίστικα όπως σήμερα(στσ. χρησιμοποίησε τη λέξη computerized). Σήμερα με το λογισμικό μπορείς να ακούγεσαι σαν ρολόι. Τότε έπρεπε να ήσουν στο τέμπο ο ίδιος. Χωρίς μετρονόμο. Η πρώτη φορά που χρησιμοποίησα μετρονόμο ήταν στο Christ Illusion. Kαι αυτό για ένα μόνο κομμάτι και για ένα μέρος του. Οπότε ότι άκουγες ήταν ωμό και αλήθινό. Ήταν πραγματικό ανθρώπινο παίξιμο χωρίς τη βοήθεια υπολογιστών. 

Ο Lombardo ρωτήθηκε επίσης για το Angel of Death και το σημείο με το “ακραιό” διπέταλο.

“Ήταν πρακτικά κομμάτι απο drum solo. Συνήθως με αφήνανε να ξεδίνω στα τύμπανα. Το Show No Mercy ξεκινούσε με drum solo. Και θυμάμαι ένα συγκεκριμένο show όπου έκανα ένα solo το οποίο κατέληξε σε δίκασο και ακούγοντας το ο Jeff μου είπε ότι αυτό πρέπει να μπει σε ένα κομμάτι οπωσδήποτε. Τότε ηχογραφούσαμε το Reigh In Blood και ο Jeff πρότεινε να μπει στη μέση του Angel of Death.



Avatar photo

Βρασίδας Χατζημεταλλάς

Βρασίδας Χατζημεταλλάς. Όνομα και πράμα με τουλάχιστον 30 χρόνια εμπειρίας σε ακροάσεις μέτσολ, ροκ και Κατερίνας Στανίση και άλλα τόσα παίζοντας σε μπάντες προσπαθώντας να κυκλοφορήσει δίσκους, καταλήγει σε ένα και μοναδικό συμπέρασμα. Μόνο Μέιντεν.

Mόνο Άρθρα Mόνο Νέα Μόνο Δικάς μας Παιδιά

OI JACKS FULL ΕΠΙΣΤΡΕΦΟΥΝ ΜΕ ΤΟ ALBUM “LOUD MINORITY” ΑΠΌ ΤΗΝ OUGA BOOGA & THE MIGHTY OUG ΚΑΙ LIVE SHOWS ΣΕ ΕΛΛΑΔΑ ΚΑΙ ΕΞΩΤΕΡΙΚΟ

2 λεπτά ανάγνωσης.Έξι χρόνια μετά το “Whatever”, οι Jacks Full, το power trio από την Αθήνα, επιστρέφει με το τρίτο του full-length, Loud Minority, που υπόσχεται να γίνει σημείο αναφοράς για τους φίλους του heavy grunge  rock. Με την ανεξάρτητη δισκογραφική Ouga Booga and the Mighty Oug στο πλευρό τους, η μπάντα παραδίδει έναν δίσκο […]

Περισσότερα
Mόνο Νέα Ιστορίες απο το μπαρ Μόνο Δικάς μας Παιδιά

Οι Fading Echoes, μια περιοδεία και ο Χατζημεταλλάς μπαίνουν σε ένα μπαρ

5 λεπτά ανάγνωσης.🤩🤩Σήμερα θα μιλήσουμε για τους Fading Echoes. Οι Fading Echoes μου είπαν στο τηλέφωνο εμμέσως πλην σαφώς ότι βάζουν ανανά στην πίτσα επειδή λέει “είμαστε progressive μέτσολ” και δεν τους το έκλεισα γιατί θαυμάζω απίστευτα την προσπάθεια που κάνουν ώστε o Tάκης απο Θεσσαλονίκη, Η Μαιρούλα απο Ιωάννινα, Ο Χρήστος απο Αθήνα, η […]

Περισσότερα
Mόνο Νέα Μόνο Δικάς μας Παιδιά

Οι zabrahana ανακοινώνουν τη κυκλοφορία του “whales sing in purple”

2 λεπτά ανάγνωσης.Οι zabrahana με το xatzimetallas.gr είναι πως να το πω… Παλιοί γνωστοί. Σχέδον απο τα πρώτα άρθρα θα λέγαμε.  Η στήλη Μονο Δικά μας Παιδιά έχει φιλοξενήσει την κυκλοφορία του EP “whales dream in purple” και μια κάτι σαν κριτικοσυζήτηση περισσότερο γιατί συχαίνομαι τις κριτικές.Διαβάστε επίσης: Ο Χατζημεταλλάς, ο Ακριβοδίκαιος και οι Zabrahana […]

Περισσότερα