Οι Metallica, ο Flemming Rasmussen και ο Jason Newsted μπαίνουν σε ένα μπαρ.

2 λεπτά ανάγνωσης.

Είδες Metallica στον τίτλο, βλέπεις και “το μπαρ” και λες πάλι θα μας ζαλίσει ο Χατζημεταλλάς με ιστορίες απο το μπαρ. Τα πράματα είναι πιο απλά παιδιά.

Διαβάστε επίσης: Metallica: 11+1 γεγονότα που μπορεί να μην ήξερες για το Black Album

Διάβασα μία καινούρια θεωρία του Flemming Rasmussen, ο οποίος ήταν ο παραγωγός των Metallica στους δίσκους Ride the Lightning, Master of Puppets και …And Justice For All, σχετικά με το μπάσο στο …And Justice For All. Περσινά ξινά σταφύλια.


Χωρίς να σας ζαλίσω με ασήμαντες λεπτομέριες, οι Metallica ήταν απλά γαμώπαιδα σύμφωνα με τους ισχυρισμούς του Rasmussen. Ο λόγος που πιστεύει ότι το μπάσο θάφτηκε στη μίξη ήταν για να τσεκάρουν την αντίδραση του τότε αντικαταστάτη του Cliff Burton (R.I.P.) και φρέσκο αίμα, Jason Newsted. Ο κάργα ενθουσιασμένος όμως Jason προσπαθούσε να διαχειριστεί το γεγονός ότι αποτελούσε μέλος της αγαπημένης του μπάντας, οπότε και οι ανοχές του ήταν θα έλεγε κανείς…τεράστιες! Οι Metallica περιμέναν κατα τον Rasmussen μία αντίδραση που δεν ήρθε ποτέ με αποτέλεσμα το μπάσο να μείνει θαμένο.

Μια άλλη σκέψη του Rasmussen ήταν ότι ο Jason παραήταν χαρούμενος και ενθουσιώδης για τους ίδιους οι οποίοι ακόμα δεν είχανε χωνέψει καλά καλά το χαμό του Cliff. Λόγω αυτού τα υπόλοιπα μέλη τον τσιγκλούσαν να δουν ποιά θα ήταν η στάση του στη μπάντα. Ο νεαρός μπασίστας όμως ζούσε το όνειρο του οπότε στόμα είχε και μιλιά δεν είχε. Και απο όσο διαβάζω δεν ήταν το μόνο καψόνι που του είχανε κάνει.

Αν με ρωτάτε πιό πολύ πιστεύω την εκδοχή του Steve Thompson, μηχανικού ήχου του δίσκου, που απλά μας λέει ότι ο τραχανάς Lars Ulrich ξενέρωσε με τον ήχο των ντραμς και όπως μάλλον αποδείχθηκε στη συνέχεια, ήταν “καλλιτεχνική επιλογή του”. Και κάπως έτσι ένας απο τους καλύτερους δίσκους ακούγεται σαν ντέμο.


Διαβάστε επίσης: Jason Newsted – “Η μουσική μας είναι ειλικρινής και αυθεντική”

Πηγή


Avatar photo

Βρασίδας Χατζημεταλλάς

Βρασίδας Χατζημεταλλάς. Όνομα και πράμα με τουλάχιστον 30 χρόνια εμπειρίας σε ακροάσεις μέτσολ, ροκ και Κατερίνας Στανίση και άλλα τόσα παίζοντας σε μπάντες προσπαθώντας να κυκλοφορήσει δίσκους, καταλήγει σε ένα και μοναδικό συμπέρασμα. Μόνο Μέιντεν.

Mόνο Άρθρα

Γιατί οι Έλληνες έπαιζαν μέταλ πριν τους Άγγλους;

5 λεπτά ανάγνωσης.🇬🇷Ακολουθεί ημιγραφικό άρθρο το οποίο ανάλογα τη σκοπιά που θα το δεις μπορείς να αποφασίσεις αν είμαι πραγματικά πόντιος ή (όπως είπε και κάποιος απο εσάς) σνιφάρω μπενζίνα σούπερ. «Πάταξον μέν, ἄκουσον δέ», θα σας πω όμως αγαπητά μου πουλόπα γιατί τα νούμερα δε βγαίνουν ακριβώς και ο μόνος λόγος που το μέταλ […]

Περισσότερα
Mόνο Άρθρα

Dave Mustaine(Megadeth) ή αλλιώς “I am vengeance”

7 λεπτά ανάγνωσης.🚤Καλοκαιράκι 2026, τα πουλιά τιτιβίζουν, οι γάτες ουρλιάζουν σαν βελοσιράπτορες, μαρτυρώντας ότι κάποιου είδους επεκτατικός πόλεμος λαμβάνει χώρα στο σταυροδρόμι μπροστά μας και ο γείτονας απέναντι, παραδοσιακά γυμνός σχεδόν, ποτίζει το βασιλικό του. Μια καφετοξανθούλα γάτα φαινόταν ότι έτρωγε ξεκάθαρα το πουλί αλλά είχε μόνιμα το ύφος της εκδίκησης ζωγραφισμένο στο μούτρο της, […]

Περισσότερα
Mόνο Άρθρα Mόνο Μέιντεν

5 λόγοι που οι Iron Maiden δεν παίζουν το Alexander the Great στην Ελλάδα

5 λεπτά ανάγνωσης.💡«Με τσίπουρο και καλή παρέα γεννιούνται οι καλύτερες ιδέες», λέει ο σοφός ελληνικός λαός. Στο χωριό μου τουλάχιστον. 😇Έτσι σκεφτήκαμε και εγώ με τον Κωστίκα όταν καθήσαμε για “ένα” ποτηράκι στο μπαλκόνι του σπιτιού του, στους πρόποδες του βουνού Φαλακρό. Το ερώτημα του εκατομμυρίου: Γιατί οι Iron Maiden δεν έχουν παίξει ακόμα το […]

Περισσότερα