O Φωτεινός Ιππότης της Δικαιοσύνης Επ 4: Iron Maiden – Final Frontier

4 λεπτά ανάγνωσης.

😏🤗Πόσες φορές να πεις “Μόνο Μέιντεν” πριν γίνεις γραφικός;; Ναι, είναι η απάντηση. Και βρίσκομαι εδώ σήμερα να υπερασπιστώ το Final Frontier των Iron Maiden. “Μα ρε Βρασίδα… Γιατί όχι το Senjutsu;”. Γιατί το Senjutsu έχει κατάνες και ως γνωστόν ότι έχει κατάνες και γάτες στο εξώφυλλο είναι αυτόματα καλύτερος δίσκος (παρόλη τη μέτρια παραγωγή).

Διαβάστε επίσης: 5 λόγοι που οι Iron Maiden δεν παίζουν το Alexander the Great στην Ελλάδα

😺Διάλεξα το Final Frontier λοιπόν γιατί πιστεύω ότι όπως και σε εμένα έτσι και σε άλλους, δεν είναι ότι τον θεωρούμε κακό δίσκο απαραίτητα, αλλά διαπιστώσαμε απο τις τελευταίες νότες του, κατα τα άλλα μαγικού, Where the Wild Wind Blows… ότι οι μέρες που οι Iron Maiden θα μας ανατριχιάζουν, όπως κατάφεραν με τραγούδια σαν και τα πιο πρόσφατα ακόμα Blood Brothers, Dance of Death και For the Greater Good of God, πλησιάζαν στο τέλος τους.


Δραμοῦ εἰς τοὺς λόφους λοιπόν…🍆

📀Ο δίσκος έχει καλύτερο εξώφυλλο απο το Dance of Death, μάικ ντροπ, πάμε για τσίπουρα, η διαλεκτική μου είναι επιπέδου Aces High και τα λέμε αύριο…

😅😅Οκ, οκ, μ@λ@κί@ να το κόψω εδώ, μου αξίζει το Lulu. Το Final Frontier έφτασε στο #1 σε 28 χώρες, αποτέλεσε το 4o νούμερο #1 στην Αγγλία ενώ στις H.Π.Α. έφτασε στο #4, πουλώντας 800,000 μόνο την πρώτη βδομάδα. Εντάξει μέιντεν είσαι αλλά μη μου πείτε ότι αυτοί οι 800,000 είναι τίποτα πρόβατα και ο Μανωλάκης απο το Τσοτύλι μυρίστηκε την απάτη και δεν το πήρε. Α, και να μην ξεχάσουμε το Grammy του El Dorado.


Διαβάστε επίσης: 10 λόγοι που οι Iron Maiden είναι η μεγαλύτερη μέταλ μπάντα στον πλανήτη

🦄🦄Τo Final Frontier αδικήθηκε γιατί κυκλοφόρησε το 2010. Τι χωρατά λέω πάλι θα μου πείτε. Ανατρέξτε λίγο όμως σε εκείνη τη δεκαετία. Δε νιώθετε ότι εκεί γύρω βρίσκονται κάποια χρόνια της ζωής σας (αν είμαστε στην ίδια γενιά εγώ και εσείς) που για κάποιο λόγο έχουν διαγραφεί απο τη μνήμη σας και μοιάζει σαν μια χαμένη δεκαετία που δεν ξέρατε που πατάτε και που βρίσκεστε; Για να δω χέρια! ✋✋

😱Επίσης ο δίσκος αδικείται γιατί γ@μώ την τρέλα σας και το τσάι σας βρωμοάγγλοι, είμαι πολύ γέρος για 5 τραγούδια άνω των 8 λεπτών ανα δίσκο. Το Where the Wild Wind Blows γ@μ@ει όμως. Τελεία και καύλα! 💧🍆Τώρα αν η πιτσιρικαρία άκουσε Final Frontier και πέταξε τα σουτιέν της στον άερα απο την προγκίλα, τότε παιδιά η νεολαία μας δεν είναι εντελώς “βυζοτικτόκηδες” και έχουμε ελπίδες! Θα το εκλάβω ως νίκη. ✌

🌸🦄Στο Coming Home βρίσκεται μια πραγματικά μαγική στιγμή, όπως επίσης και στο κύκνειο άσμα του δίσκου Where the Wild Wind Blows που σκέφτεσαι “Άντε καλά ρε καταφερτζήδες, με κερδίσατε με τα 34λεπτα τραγούδια σας και μου θυμίσατε τις εποχές που άκουγα The Rime of the Ancient Mariner, ενώ ζητούσα απο το Μαρινάκι να μου πει 3 τραγούδια των Iron Maiden“. Το The Alchemist μας πάει λίγο σε φάση Man on the Edge αλλά με pop ρεφραίν στα μέτρα της ντίβας γιατί έχεις… Στεφανάκο Harris, ενώ το Starblind πάει λίγο να μας θυμίσει το ρεφραίν του Infinite Dreams αλλά με εσάνς ροκφόρ και μοντέρνων μέιντεν. Δεν κακό, δεν κακό.

🤗🤗Ένα απο τα προσωπικά αγαπημένα μου, το Talisman, το συγχωρώ που είναι 9 λεπτά γιατί έχει μέσα λίγο απο όλα τα καλά των Iron Maiden. Λίγο ξυλίκι, λίγο επικούρα, λίγο αλογίσια μέρη, μελωδιούλες ωραίες, επίσης μια προσπάθεια να γίνει βεζίρης στη θέση του βεζίρη αλλά Dance of Death δε θα γίνει, και το κυριότερο είναι ότι σε κάνει να θέλεις να πιείς μπύρα και να συζητήσεις για video games. Όπως είπα και σε προηγούμενη ανάρτηση ας ακούσω ένα ραδιόφωνο να παίζει The Talisman αντι για άλλα εμετικά κλαψοτράγουδα και θα σηκωθώ όρθιος, και ας έχω κουτί με πίτσα στην κοιλιά, και θα χειροκροτήσω!👏👏

Τελειώνοντας να πω ότι η περιοδεία του Final Frontier μας χάρισε το En Vivo αλλά πέρασε και απο τη χώρα μας το 2011 στα πλαίσια του Sonisphere Festival. Μλκς το θυμάστε το Sonisphere;;; 🤯🤯🤯

Δε σας αρέσει το Final Frontier; Κλικ εδώ για να ξεκατινιαστείτε μαζί μας


Avatar photo

Βρασίδας Χατζημεταλλάς

Βρασίδας Χατζημεταλλάς. Όνομα και πράμα με τουλάχιστον 30 χρόνια εμπειρίας σε ακροάσεις μέτσολ, ροκ και Κατερίνας Στανίση και άλλα τόσα παίζοντας σε μπάντες προσπαθώντας να κυκλοφορήσει δίσκους, καταλήγει σε ένα και μοναδικό συμπέρασμα. Μόνο Μέιντεν.

Mόνο Άρθρα

Γιατί οι Έλληνες έπαιζαν μέταλ πριν τους Άγγλους;

5 λεπτά ανάγνωσης.🇬🇷Ακολουθεί ημιγραφικό άρθρο το οποίο ανάλογα τη σκοπιά που θα το δεις μπορείς να αποφασίσεις αν είμαι πραγματικά πόντιος ή (όπως είπε και κάποιος απο εσάς) σνιφάρω μπενζίνα σούπερ. «Πάταξον μέν, ἄκουσον δέ», θα σας πω όμως αγαπητά μου πουλόπα γιατί τα νούμερα δε βγαίνουν ακριβώς και ο μόνος λόγος που το μέταλ […]

Περισσότερα
Mόνο Άρθρα

Dave Mustaine(Megadeth) ή αλλιώς “I am vengeance”

7 λεπτά ανάγνωσης.🚤Καλοκαιράκι 2026, τα πουλιά τιτιβίζουν, οι γάτες ουρλιάζουν σαν βελοσιράπτορες, μαρτυρώντας ότι κάποιου είδους επεκτατικός πόλεμος λαμβάνει χώρα στο σταυροδρόμι μπροστά μας και ο γείτονας απέναντι, παραδοσιακά γυμνός σχεδόν, ποτίζει το βασιλικό του. Μια καφετοξανθούλα γάτα φαινόταν ότι έτρωγε ξεκάθαρα το πουλί αλλά είχε μόνιμα το ύφος της εκδίκησης ζωγραφισμένο στο μούτρο της, […]

Περισσότερα
Mόνο Άρθρα Mόνο Μέιντεν

5 λόγοι που οι Iron Maiden δεν παίζουν το Alexander the Great στην Ελλάδα

5 λεπτά ανάγνωσης.💡«Με τσίπουρο και καλή παρέα γεννιούνται οι καλύτερες ιδέες», λέει ο σοφός ελληνικός λαός. Στο χωριό μου τουλάχιστον. 😇Έτσι σκεφτήκαμε και εγώ με τον Κωστίκα όταν καθήσαμε για “ένα” ποτηράκι στο μπαλκόνι του σπιτιού του, στους πρόποδες του βουνού Φαλακρό. Το ερώτημα του εκατομμυρίου: Γιατί οι Iron Maiden δεν έχουν παίξει ακόμα το […]

Περισσότερα