5 λεπτά ανάγνωσης.
🙃🙃Ένα απο τα πλεονεκτήματα του να είσαι Χατζημεταλλάς στην καρδιά αλλά όχι στα μυαλά, είναι ότι σε κάποιες περιπτώσεις το σύμπαν σου ρίχνει τυράκια power-ups, που μπορείς να χρησιμοποιήσεις για να εντυπωσιάσεις τα κορίτσια. Παραδείγματος χάρην εσείς ξέρατε ότι το Faith που βρίσκεται στο ντεμπούτο Three Dollar Bill, Y’all των Limp Bizkit, είναι τραγούδι του George Michael; Ούτε εγώ το ήξερα αλλά το έμαθα και όταν αργότερα βλέπαμε σπίτι “Atomic Blonde” με τη θεάρα την Charlize Theron, σκάει Faith, o Χατζημεταλλάς τριπλάρει με “ιφ άι κουντ τατσ γιόρ μπάντι” η φάση γρήγορα όμως γυρίζει σε “Στο ασανσέρ που συναντιόμαστε” και μετά συνέβησαν τα πιο τρελά. Θα το εκλάβω ως νίκη! 🍑🍆
Διαβάστε επίσης: Dead Kennedys – Plastic Surgery Disasters ή πως χώνεις ανελέητα like a boss.
😎Σε ένα άσχημο παιχνίδι της μοίρας, το μέταλ μπήκε σε ένα βιντεοπαιχνίδι προσομοίωσης όπου οι “αρχηγοί πίστας” (όπως λέγαμε μικροί) που προσπαθούν να το σκοτώσουν, είναι δίσκοι σαν το Three Dollar Bill, Y’all. Το δισκάκι αυτό κυκλοφόρησε την 1η Ιουλίου 1997 μέσω της Flip and Interscope Records και είχε τον Ross Robinson στην παραγωγή (ο ίδιος μαν που αργότερα θα έριχνε γλάστρες στον Joey Jordinson). Oι ίδιοι οι Limp Bizkit αναφέρουν τους Tool στις επιρροές τους για κάποιο λόγο, και απο τα 3 singles (Counterfeit, Faith, Sour) που κυκλοφόρησαν και τους έκαναν φίρμες, το ένα δεν είναι καν δικό τους.
📀Ο δίσκος φτάνει μέχρι το #22 του Billboard, η Ελλάδα με το φιλότιμο της πάλι δεν τον έκανε πλατινένιο σαν τους άσχετους τους Βρετανόσπορους, και ενώ στην αρχή ο κόσμος ήταν σε φάση “Μεεεεχ, τίνος είναι πάλι τιούτο το ραπμέτσολ;”, μερικά χρόνια μετά μέταλ περιοδικά το κατέταξαν στα καλύτερα άλμπουμς της χρονιάς 1997. Μας λες και κωλοτούμπες!
🎼🎸Παρόλο που οι τέσσερις τους πέντε είναι ταλεντάρες, με τον Wes Borland συγκεκριμένα να κρατάει γερά τη σημαία, ο πέμπτος είναι απλά τρόμπας. Ο λόγος για τον Bred Furst φυσικά που στο τραγούδι Counterfeit κράζει άλλες μπάντες που αντιγράφουν το image των Limp Bizkit, ενώ την ίδια στιγμή αν γράφανε για μούτρα αυτός έπρεπε να φάει τρις ισόβια!! Σε αυτό βοήθησε και η εταιρία που πλήρωσε $5000 το ραδιόφωνο KUFO, να παίξει το τραγούδι 50 φορές οπότε τριγκάρανε όλοι με την πάρτη τους και τους μάθανε. Όχι μλκες μου δεν έχουμε μόνο εμείς τα χατζημεταλλόπουλα ψυχολογικά με ασήμαντα πράματα!!
💲 fact #1: O Bred επειδή είναι τενεκές ξεγάνωτος, μετά απο ασυμφωνία χαρακτήρων με τον Wes Borland και τον δεύτερο να αποχωρεί πριν τις ηχογραφήσεις, στουκάρει ο Bred με το βαν και επειδή παραλίγο να δει τον Cliff, αναθεώρησε και πήρε τηλέφωνο τον Wes για να τα ξαναβρούνε.
🤡Ένα γεγονός που κάνει ίσως αχώνευτους τους Limp Bizkit είναι ότι η περσόνα του Bred Furst υπήρχε σχεδόν σε κάθε αμερικάνικο σπίτι το 1997. Ξέρετε, ο παπάρης με τα φαρδιά ρούχα, ανάποδο καπελάκι, μουσάκι και μάπα για σφαλιάρες. Μπορεί το body paint του Wes Borland να ήταν αιτία για σεμινάριο image και σκηνικής παρουσίας αλλά εκεί που έπιανε λίγο μούχλα η φάση ήταν o Bred. Παρόλα αυτά αυτή η ταύτιση της τότε κοινωνίας των χιούμανς με τη σφαλιαρόφατσα, έδωσε το απαραίτητο σπρώξιμο στη μπάντα ώστε να καθιερωθεί στα επίπεδα του σήμερα. Επιπρόσθετα οι στίχοι μιλούσαν και στις καρδίες των αγανακτησμένων νεολαίων που δεν τους αγάπησαν οι γονείς τους (αλήθεια δυστυχώς σε κάποιο ποσοστό).
🤔😎 Διακοπή για χατζηφιλοσοφία: Θα μου πείτε τώρα ότι καμιά χατζημεταλλόμπαντα δεν θα τραγούδε “Κανένας δε με αγαπάει” με τόσο οργή. Θα απαντήσω ότι καμιά χατζημεταλλόμπαντα δεν θα τραγούδε ποτέ “Κανένας δε με αγαπάει”, τελεία. Ο λόγος φυσικά είναι ότι τα προβλήματα μας σαν χιούμανς ήταν διαφορετικά στα 80s. Έχετε σκεφτεί ποτέ ότι επειδή οι μπάντες είναι άνθρωποι, όταν αλλάζουν οι νταλκάδες και τα προβλήματα των ανθρώπων αλλάζουν και οι μπάντες; Χαραμίζομαι o πόστης!!! Συνεχίζουμε.
💲💲 fact #2: Και για να δείτε ότι οι άνθρωποι φτιάχνουν τις μπάντες και όχι το ανάποδο, ξέρετε ποιός άλλος καλλιτέχνης ξεκίνησε να παίρνει τα πάνω του το 1997; Eminem. Γενικά το 1997 φαίνεται πως ήταν η χρονιά τσατισμένων γαλατοδέρματων τυπάδων!
😱😱Συνεχίζοντας τα χωρατοσοφίσματα, ο Bred Furst ανέφερε σε μια συνέντευξη του ότι ο καλύτερος τρόπος να περάσουν το μήνυμα τους με το “Three Dollar Bill, Y’all” ήταν μέσω κάποιου σοκαριστικού περιεχομένου (shock content). Ένα τέτοιο παράδειγμα είναι ο τίτλος ο οποιός προήλθε απο το “queer as a three-dollar bill” που αφήνει πολλά ομοφιβικά υπονοούμενα και ότι κάτι είναι κάργα πλαστό. Εν ολίγης μιλάμε για rage bait όπου εσύ κράζεις πιστεύοντας ότι θα αλλάξει κάτι αλλά το μόνο που καταφέρνεις είναι να κολλάς με τη μουσική τους όλο και περισσότερο. Η απόδειξη; Οι επόμενες κυκλοφορίες που ανεβάσανε τη μπάντα ακόμα πιο ψηλά στα charts. Οι shock value τακτικές χρησιμοποιούνται μέχρι και σήμερα στα σόσιαλ μίδια εκτεταμένα, είτε σε βίντεο που θέλεις να σπάσεις στο ξύλο τον δημιουργό του ή σε άρθρα του στυλ “ΣΟΚΑΡΙΣΤΙΚΟ. ΔΕΙΤΕ ΤΟ ΠΡΙΝ ΤΟ ΚΑΤΕΒΑΣΟΥΝ. Ο ΧΑΤΖΗΜΕΤΑΛΛΑΣ ΕΧΕΙ ΤΡΙΑ @@ΔΙΑ!!!
🤔🤔Το αγαπάς ή το μισείς το Three Dollar Bill, Y’all έφερε το μέταλ πιο κοντά στις μάζες. Μπορεί για τους λάθος λόγους αλλά πλέον πιο εύκολα πείθω την ανηψούλα μου που κοπανιέται με το Rollin’ ότι είναι καλή ιδέα γενικά να ακούσει και λίγο Pantera και Metallica παρά αν άκουγε όλη μέρα Πυξ Λαξ και τραπ.
Υ.Γ. Θέλω λίγο να ποτίσει μέσα σας το εξής. Counterfeit σημαίνει False. Ο Bred λοιπόν κράζει κάποιους άλλους, στο εν λόγω τραγούδι, ως φολσάδες. Δε παρατηρείτε και εσείς ένα μοτίβο ή μόνο εγώ πίνω; 🙃
