O Dave Lombardo θυμάται τα πρώτα χρόνια των Slayer

Dave Lombardo θυμάται τα πρώτα χρόνια των Slayer
Photo credit: Krousky Peutebatre via Wikimedia Commons

2 λεπτά ανάγνωσης.

Aφου σας φλόμωσα στη φολσιά και στην κλάψα καιρός για λίγο Slayer και έναν Dave Lombardo να θυμάται πόσο τους τέντωνε στις αρχές.

Διαβάστε επίσης: Gamma Ray: Heading for Tomorrow ή αλλιώς “Θα σας δείξω εγώ. Θα δείτε τι θα πάθετε.”

Κάυε μπάντα μεταξύ των Big Four είχε το δικό της στυλ όσο αφορά το thrash. Στην περίπτωση των Slayer η λέξη κλειδί είναι “ακραίο”. Η τετράδα απο την Καλιφόρνια έπαιζε ποιό γρήγορα, πιο δυνατά και πιο βαριά απο τους υπόλοιπους και ένα μεγάλο κομμάτι οφείλετε στον Dave Lombardo. Μιλώντας στο Stereogum, o πρώην ντράμερ των Slayer εξηγούσε πως ήταν να γράφεις μουσική μαζί τους στα πρώτα άλμπουμ.


“Τους πίεζα στο όριο. Θυμάμαι να λέω [στον Jeff Hanneman] ότι πρέπει να είναι βαρύ και πιο γρήγορο. Γ@μημ@ν@ γρήγορο. Πάμε να παίξουμε δυνατά.(στσ. Ακούστηκε λίγο πονηρό ξέρω). Και το όλο σκεπτικό μας ήταν να παίξουμε σούπερ γρήγορα. Όχι μηχανικά και κομπουτερίστικα όπως σήμερα(στσ. χρησιμοποίησε τη λέξη computerized). Σήμερα με το λογισμικό μπορείς να ακούγεσαι σαν ρολόι. Τότε έπρεπε να ήσουν στο τέμπο ο ίδιος. Χωρίς μετρονόμο. Η πρώτη φορά που χρησιμοποίησα μετρονόμο ήταν στο Christ Illusion. Kαι αυτό για ένα μόνο κομμάτι και για ένα μέρος του. Οπότε ότι άκουγες ήταν ωμό και αλήθινό. Ήταν πραγματικό ανθρώπινο παίξιμο χωρίς τη βοήθεια υπολογιστών. 

Ο Lombardo ρωτήθηκε επίσης για το Angel of Death και το σημείο με το “ακραιό” διπέταλο.

“Ήταν πρακτικά κομμάτι απο drum solo. Συνήθως με αφήνανε να ξεδίνω στα τύμπανα. Το Show No Mercy ξεκινούσε με drum solo. Και θυμάμαι ένα συγκεκριμένο show όπου έκανα ένα solo το οποίο κατέληξε σε δίκασο και ακούγοντας το ο Jeff μου είπε ότι αυτό πρέπει να μπει σε ένα κομμάτι οπωσδήποτε. Τότε ηχογραφούσαμε το Reigh In Blood και ο Jeff πρότεινε να μπει στη μέση του Angel of Death.



Avatar photo

Βρασίδας Χατζημεταλλάς

Με τουλάχιστον 30 χρόνια εμπειρίας σε ακροάσεις μέταλ, ροκ και Κατερίνας Στανίση και άλλα τόσα παίζοντας σε μπάντες και κυκλοφορόντας δίσκους, καταλήγει σε ένα και μοναδικό συμπέρασμα. Μόνο Μέιντεν.

Mόνο Νέα Μόνο Δικάς μας Παιδιά

SCORCHED EARTH: Οι Πατρινοί death metallers κοινοποιούν το single “Six Feet Under” από το επερχόμενο debut EP “Bloodspill”

3 λεπτά ανάγνωσης.“Six Feet Under” single on YouTube “To “Six Feet Under” είναι ένα τραγούδι από το επερχόμενο EP μας με τίτλο “Bloodspill”, και αποτελεί μέρος της ιστορίας που παρουσιάζεται μέσω όλων των τραγουδιών του album. Ο πρωταγωνιστής έχει αιχμαλωτίσει τον εχθρό του, το καταπιεστικό και άπληστο αφεντικό από την δουλειά του. Υπόσχεται στον εαυτό […]

Περισσότερα
Mόνο Νέα Μόνο Δικάς μας Παιδιά

BLACK PATH: Τεχνική και μελωδία – oι Αθηναίοι metallers κυκλοφορούν το “Of Paint and Ash” LP και επαναπροσδιορίζουν τη γεωμετρία του ακραίου ήχου

3 λεπτά ανάγνωσης.“Of Paint and Ash” LP on YouTube “Το “Of Paint and Ash” είναι μια βαθιά εξερεύνηση της εσωτερικής σύγκρουσης, συνδυάζοντας θέματα απελπισίας, επιμονής και κυκλικής φύσης του ανθρώπινου συναισθήματος. Αντλώντας έμπνευση από την στοιχειωτική ατμόσφαιρα του σύμπαντος των Dark Souls, το album ταξιδεύει μέσα από σκιερά τοπία, όπου κάθε βήμα μοιάζει βαρύ με […]

Περισσότερα
Mόνο Νέα

Πρεμιέρα για το Κρόκος Open Air Festival, στον Κρόκο Κοζάνης.

2 λεπτά ανάγνωσης. Κρόκος Open Air Festival και δικά μας παιδιά;; Πείτε μου που υπογράφω!!!!Διαβάστε επίσης: Gamma Ray: Heading for Tomorrow ή αλλιώς “Θα σας δείξω εγώ. Θα δείτε τι θα πάθετε.” Το Κρόκος Open Air Festival ένα νέο, φεστιβάλ στη Δυτική Μακεδονία και συγκεκριμένα στον Κρόκο Κοζάνης. Είχα μια πρώην εκεί που άκουγε μόνο […]

Περισσότερα