Slayer: Reign In Blood και τα μυαλά στον αποχυμωτή.

2 λεπτά ανάγνωσης.

🖤Επειδή γουσταρίσατε, σήμερα θα σας πω την ιστορία μου με την thrash metal μπάντα που ακούει στο όνομα Slayer ή αλλιώς Slayeeeeeeeer ή ελληνιστί Σφάχτης ή Χασάπης όπως προσπαθούσα να πείσω τη γιαγιά μου μήπως και ταυτιστεί. Ο λόγος για το Reign In Blood.

💥Aν έπρεπε να παίξω τη λέξη Thrash Metal μία φορά για χάρη των Big Four, θα την έπαιζα με μεγάλη ευκολία στο Reign In Blood.


🕰 Το χρονοντούλαπο της ιστορίας μας φέρνει στο περίφημο 1986, τη μαγική χρονιά που ακόμα δεν είχανε πουλήσει όλοι την ψυχή τους στο διάβολο για τα λεφτά. Το Reign In Blood λοιπόν κυκλοφορεί τον Οκτώβρη του 1986, αποτελεί τον τρίτο κατα σειρά δίσκο των Χασάπηδων και είχε στην καρέκλα του παραγωγού τον Rick Rubin.

🎠Η περίφημη κραυγή του Tom Araya στο Angel of Death δεν ήταν στο πρόγραμμα. Την πρότεινε ο Jeff Hanneman και, ω ΘΕΟΙ, την εμπνεύστηκε απο τους πανκάδες. Ο Tom μετά απο αυτό χρειάστηκε μέρες ώστε να αναρρώσουν οι φωνητικές του χορδές.


💿Ο δίσκος έχει διάρκεια 28 λεπτά και 56 δευτερόλεπτα και ο ένας λόγος είναι ότι ο Dave Lombardo είχε σνιφάρει UHU και αποφάσισε ότι “όσο πιο γρήγορα, τόσο καλύτερα”. Θα παρατηρήσετε ότι τα πιο γρήγορα κομμάτια του δίσκου δεν είναι στην αρχή! Σε αυτό βοήθησε και το στοίχημα/κόντρα που είχανε οι Kerry King και Jeff Hanneman στο να γίνουν η πιο γρήγορη μέταλ μπάντα του πλανήτη.

🎈Μη επιβεβαιβένο φακτ λέει ότι το όνομα του δίσκου έπαιζε να είναι Raining Blood. Όπως θα παρατηρήσετε ηχεί το ίδιο με το Rein in Blood. Παρόλα αυτά φήμες λένε ότι επιμείνανε στο Reign In Blood γιατί αποτύπωνε καλύτερα την αισθητική του δίσκου.

🧨Σούπερ φολσάδικο φακτ: Ο Rick Rubin έδειξε τις φολς καταβολές του σε αυτό το δίσκο, δανειζόμενος τρικς που εφάρμοσε με τους Beastie Boys και Run-DMC. Αποφάσισε να ακολουθήσει μια μινιμαλιστική προσέγγιση στην παραγωγή με ελάχιστα εφέ και μικρής διάρκειας κομμάτια ώστε να κάνει πιο ευκρινή τον ήχο και  συνάμα πιο επιθετικό. Ναι μαλάκες μου το hip hop έβαλε το λιθαράκι του στο Thrash ήδη απο τότε!

🎡Bonus καιγαμωταφακτς: Το Reign In Blood έχει ΚΑΙ μελωδίες. Ναι καλά ακούσατε. Κάτω απο τον χαμό των Jesus Saves και Reborn θα ακούσετε μερικές απόκοσμες μελωδίες που είναι τόσο άτονες που ενισχύουν απίστευτα την αγωνία και απόγνωση που προκαλούν τα τραγούδια.


Avatar photo

Βρασίδας Χατζημεταλλάς

Βρασίδας Χατζημεταλλάς. Όνομα και πράμα με τουλάχιστον 30 χρόνια εμπειρίας σε ακροάσεις μέτσολ, ροκ και Κατερίνας Στανίση και άλλα τόσα παίζοντας σε μπάντες προσπαθώντας να κυκλοφορήσει δίσκους, καταλήγει σε ένα και μοναδικό συμπέρασμα. Μόνο Μέιντεν.

Mόνο Άρθρα

Γιατί οι Έλληνες έπαιζαν μέταλ πριν τους Άγγλους;

5 λεπτά ανάγνωσης.🇬🇷Ακολουθεί ημιγραφικό άρθρο το οποίο ανάλογα τη σκοπιά που θα το δεις μπορείς να αποφασίσεις αν είμαι πραγματικά πόντιος ή (όπως είπε και κάποιος απο εσάς) σνιφάρω μπενζίνα σούπερ. «Πάταξον μέν, ἄκουσον δέ», θα σας πω όμως αγαπητά μου πουλόπα γιατί τα νούμερα δε βγαίνουν ακριβώς και ο μόνος λόγος που το μέταλ […]

Περισσότερα
Mόνο Άρθρα

Dave Mustaine(Megadeth) ή αλλιώς “I am vengeance”

7 λεπτά ανάγνωσης.🚤Καλοκαιράκι 2026, τα πουλιά τιτιβίζουν, οι γάτες ουρλιάζουν σαν βελοσιράπτορες, μαρτυρώντας ότι κάποιου είδους επεκτατικός πόλεμος λαμβάνει χώρα στο σταυροδρόμι μπροστά μας και ο γείτονας απέναντι, παραδοσιακά γυμνός σχεδόν, ποτίζει το βασιλικό του. Μια καφετοξανθούλα γάτα φαινόταν ότι έτρωγε ξεκάθαρα το πουλί αλλά είχε μόνιμα το ύφος της εκδίκησης ζωγραφισμένο στο μούτρο της, […]

Περισσότερα
Mόνο Άρθρα Mόνο Μέιντεν

5 λόγοι που οι Iron Maiden δεν παίζουν το Alexander the Great στην Ελλάδα

5 λεπτά ανάγνωσης.💡«Με τσίπουρο και καλή παρέα γεννιούνται οι καλύτερες ιδέες», λέει ο σοφός ελληνικός λαός. Στο χωριό μου τουλάχιστον. 😇Έτσι σκεφτήκαμε και εγώ με τον Κωστίκα όταν καθήσαμε για “ένα” ποτηράκι στο μπαλκόνι του σπιτιού του, στους πρόποδες του βουνού Φαλακρό. Το ερώτημα του εκατομμυρίου: Γιατί οι Iron Maiden δεν έχουν παίξει ακόμα το […]

Περισσότερα