Ozzy Osbourne: Patient Number 9 ή αλλιώς μαζεύω όλη την dream team των μουσικών γιατί μπορώ.

3 λεπτά ανάγνωσης.

❤Πουλόπα μ’ θα συνεχίσουμε το ταξίδι στη χώρα του Πρίγκιπα του Σκότους Ozzy Osbourne, γιατί έτσι γουστάρουμε. Αυτή τη φορά πάμε στο πρόσφατο 2022 όπου ο Ozzy Osbourne μας χάρισε το τελευταίο του πόνημα ονόματι Patient Number 9.

Διαβάστε επίσης: Ozzy Osbourne: Scream ή αλλιώς “μαμά ο Ozzy παίζει χέβι κάνε κάτι”.

💯Ο παραγωγός Andrew Watt απέφυγε αυτή τη φορά τα φολσάδικα κόλπα με ποπ και ραπ του Ordinary Man και ο δίσκος σκαρφάλωσε στο #2 των Βρετανικών charts, την υψηλότερη θέση που πέτυχε ο Ozzy στο Ηνωμένο Βασίλειο.


1️⃣3️⃣Για όσους είναι προληπτικοί, ο δίσκος αποτελεί τον 13ο δίσκο του Όζζαρου και έτσι είχανε ονομάσει και την τελευταία του δουλειά με τους Black Sabbath. Επίσης για όσους είστε στα νούμερα η κυκλοφορία ήταν 9/9/2022.

📀O δίσκος κυκλοφορεί λοιπόν στις 9 Σεπτεμβρίου 2022, φιλοξενεί μερικούς απο τους καλύτερους μουσικούς του γαλαξία, κέρδισε Grammy για το καλύτερο Rock Album ενώ το Guitar World τον ανακύρηξε ως καλύτερο κιθαριστικό δίσκο της χρονιάς. Ο δίσκος έλαβε άλλες 3 προτάσεις για Grammy, καλύτερο ροκ τραγούδι, καλύτερη ροκ εκτέλεση και καλύτερη μέταλ εκτέλεση.


🍆🎸Όσοι δεν είστε βλαμμένοι κιθαρίστες συνεχίστε το τσιπουράκι σας. Οι υπόλοιποι χαρτί και μολύβι και γράφτε: Jeff Beck, Mike McCready, Tony Iommi, Eric Clapton και Zakk Wylde. Τώρα που οι κιθαρίστες φύγαν να δουν κάτι στο μπάνιο, να πούμε ότι στο δίσκο παίξανε και οι Robert Trujillo(Metallica), Chad Smith(Red Hot Chilli Peppers) και Taylor Hawkins (Foo Fighters, R.I.P.).

Διαβάστε επίσης: Ποιός ήταν στην πραγματικότητα ο Ozzy Osbourne;

🤔Μιλώντας για κιθαρίστες, είναι η πρώτη φορά που ο Tony Iommi συμμετέχει σε δίσκο του Ozzy. Λίγο στενάχωρο ε;

🦇Ο Ozzy αντιμετώπιζε σοβαρά προβλήματα υγείας εκείνη την περίοδο και παρόλα αυτά το αποτέλεσμα δεν φαίνεται ότι είναι απο άνθρωπο με λιγοστό πλέον χρόνο. Δε θα μαυρίσω το ποστ με αυτά απλά θέλω λίγο να σηκώσουμε χέρι όσοι ταμπουρωνόμαστε στο κρεβάτι με 37.5 πυρετό και δεν το κουνάμε ούτε με αίτηση. ✋

🐱‍👤Ozzy fact #1: O δίσκος ηχογραφήθηκε εν μέσω πανδημίας με τον Ozzy να γράφει φωνές σπίτι του και τον Andrew Watt να είναι απίστευτα προσεκτικός δεδομένης της υγείας του Ozzy.

🦇🦇Ozzy fact #2: Σε μια απο τις παραδόξως σπάνιες παρεμβολές της στο συγκεκριμένο δίσκο, η Sharon Osbourne φίλεψε τον Ozzy και τον Andrew Watt με κουλουράκια σε σχήμα νυχτερίδας σε μια προσπάθεια να ανεβάσει λίγο τη γενικότερη διάθεση. Μα τι γλυκούλα ε ε;;🤓🤓

❤❤🐶Ozzy fact #3: Κατα τη διάρκεια των ηχογραφήσεων το μικρό pomeranian του Ozzy, o Rocky, ήταν μονίμως παρών στο στούντιο και κάποιες φορές καθόταν στα πόδια του Ozzy όσο αυτός ηχογραφούσε. Το σκυλάκι γάβγισε κατα τη διάρκεια μιας παύσης στο Nothing Feels Right με τον Ozzy να γελάει και να απαντάει “Good Boy” αλλά δυστυχώς δεν το κρατήσανε στο δίσκο.


Avatar photo

Βρασίδας Χατζημεταλλάς

Βρασίδας Χατζημεταλλάς. Όνομα και πράμα με τουλάχιστον 30 χρόνια εμπειρίας σε ακροάσεις μέτσολ, ροκ και Κατερίνας Στανίση και άλλα τόσα παίζοντας σε μπάντες προσπαθώντας να κυκλοφορήσει δίσκους, καταλήγει σε ένα και μοναδικό συμπέρασμα. Μόνο Μέιντεν.

Mόνο Άρθρα

Γιατί οι Έλληνες έπαιζαν μέταλ πριν τους Άγγλους;

5 λεπτά ανάγνωσης.🇬🇷Ακολουθεί ημιγραφικό άρθρο το οποίο ανάλογα τη σκοπιά που θα το δεις μπορείς να αποφασίσεις αν είμαι πραγματικά πόντιος ή (όπως είπε και κάποιος απο εσάς) σνιφάρω μπενζίνα σούπερ. «Πάταξον μέν, ἄκουσον δέ», θα σας πω όμως αγαπητά μου πουλόπα γιατί τα νούμερα δε βγαίνουν ακριβώς και ο μόνος λόγος που το μέταλ […]

Περισσότερα
Mόνο Άρθρα

Dave Mustaine(Megadeth) ή αλλιώς “I am vengeance”

7 λεπτά ανάγνωσης.🚤Καλοκαιράκι 2026, τα πουλιά τιτιβίζουν, οι γάτες ουρλιάζουν σαν βελοσιράπτορες, μαρτυρώντας ότι κάποιου είδους επεκτατικός πόλεμος λαμβάνει χώρα στο σταυροδρόμι μπροστά μας και ο γείτονας απέναντι, παραδοσιακά γυμνός σχεδόν, ποτίζει το βασιλικό του. Μια καφετοξανθούλα γάτα φαινόταν ότι έτρωγε ξεκάθαρα το πουλί αλλά είχε μόνιμα το ύφος της εκδίκησης ζωγραφισμένο στο μούτρο της, […]

Περισσότερα
Mόνο Άρθρα Mόνο Μέιντεν

5 λόγοι που οι Iron Maiden δεν παίζουν το Alexander the Great στην Ελλάδα

5 λεπτά ανάγνωσης.💡«Με τσίπουρο και καλή παρέα γεννιούνται οι καλύτερες ιδέες», λέει ο σοφός ελληνικός λαός. Στο χωριό μου τουλάχιστον. 😇Έτσι σκεφτήκαμε και εγώ με τον Κωστίκα όταν καθήσαμε για “ένα” ποτηράκι στο μπαλκόνι του σπιτιού του, στους πρόποδες του βουνού Φαλακρό. Το ερώτημα του εκατομμυρίου: Γιατί οι Iron Maiden δεν έχουν παίξει ακόμα το […]

Περισσότερα