O Φωτεινός Ιππότης της Δικαιοσύνης Επ 2: Megadeth – Risk

Megadeth - Risk

4 λεπτά ανάγνωσης.

Megadeth – Risk. Απο που να ξεκινήσω ακριβώς; Όπως είπα και στο άρθρο για το St. Anger, μην εθελοτυφλείτε. Οι Megadeth άλλαξαν και τα δείγματα υπήρχαν απο το Cryptic Writings ακόμα, απλά στο Risk το τέντωσαν λίγο παραπάνω απο όσο αντέχουν τα στομάχια κάποιων. Το κάνει αυτό κακό δίσκο; Όχι. Για πάμε να δούμε.

Διαβάστε επίσης: Dave Mustaine(Megadeth) ή αλλιώς “I am vengeance”

Έχεις στο βίντεο σου, Crush ’em, τον Jean Claude van Damme. Τσεκ! Φτάνεις στην Ελλάδα στο #3. Τσεκ! Να το ξαναγράψω στα αρχαία μήπως και το καταλάβουμε; Τὸ Risk τῶν Megadeth ἀφίκετο εἰς τὰ διαγράμματα τῆς Ἑλλάδος εἰς τὸν ἀριθμὸν τρία. Για να μη σας ζαλίζω με νούμερα, σε καμία απο τις μεγάλες αγορές ο δίσκος δεν έπεσε κάτω απο το #16. Τσεκ! Και πριν ακούσω χωρατά ότι τα νούμερα δε μετράνε πείτε μου λίγο γιατί όταν οι Morbid Angel πάθανε Ministry με το Illud Divinum Insanus και οι Fear Factory πάθανε Techno με το Remanufacture πιάσανε πάτο σε σχέση με τις επιτυχημένες δουλειές τους; #16 για το Risk πάντως δεν το λες πάτο! Τσεκ! Α, να μην ξεχάσω. Έχεις γάτα στο εξώφυλλο. Τσεκ!


Μάγκες μου ο Dave Mustaine ξέρει να γράφει τραγούδια, πάρτε το χαμπάρι. Επίσης ο δίσκος ήταν μπροστά απο την εποχή του γιατί οι Megadeth πάθανε Imagine Dragons πριν τους Imagine Dragons. Ακούστε το Ι’ll be there και θα καταλάβετε τι εννοώ. Βέβαια στο συγκεκριμένο δίσκο έγραψε τραγούδι και το σκυλί της λογίστριας αλλά ο MegaDave μας έδειξε ότι μπορεί να γράψει εμπορικά ποπ ροκογκράνζτ κομμάτια με μεγάλη ευκολία, αν θέλει. Και όχι δεν μπορεί να το κάνει ο καθένας αυτό. Επιπλέον στις μεγάλες ποπ παραγωγές μπλέκονται 5-6 άτομα για να κάνουνε ένα smash hit. Εδώ ο Dave Mustaine είναι μόνος πρακτικά. Απλά το πρόβλημα βρίσκεται ότι δεν τον ερωτευτήκαμε για αυτή του την ικανότητα. Όταν του είπαμε “Θέλεις να τα φτιάξουμε;” έδινε σεμινάρια τεχνικού thrash metal στα πανεπιστήμια και το μαύρο κουστούμι του ανέβασε την υγρασία ανάμεσα στα πόδια μας. Ε, μετά το γύρισε σε κιμά σόγιας και χάρτινα καλαμάκια οπότε έπρεπε να κάνουμε λίγο υπομονή μέχρι να “αποτύχει το σύστημα”.

Στα της παραγωγής θα πω μόνο ότι η επιλογή του Dann Huff ήταν θαρραλέα. Ο τύπος ειδικευόταν σε trash καντρίλες και ο Dave σκέφτηκε “Ας του δώσουμε μια ευκαιρία του μ@λ@κ@ γιατί ο Lars Ulrich είπε ότι δεν παίρνω αρκετά ρίσκα και θέλω να του βουλώσω το στόμα με γλ…εεεε…με κοντοσούβλι ήθελα να πω”. (Όντως ο Lars το είπε αυτό). Το πλάνο του Mustaine ήταν να πάρει ο ήχος του συγκροτήματος μια διαφορετική κατεύθυνση απο ότι συνήθως, βασιζόμενος στο γεγονός ότι οι ιδέες του Dann Huff προέρχονται έξω απο τον κόσμο του μέταλ και αυτό θα βοηθούσε τους Megadeth στο “ρίσκο” τους. Καλή ιδέα, όχι (ίσως) η καλύτερη εκτέλεση.


Επίσης δεν κατάλαβα. Όταν οι Metallica παίζουν Bad Seed, το Reload γίνεται δισκάρα μετά την 15η ακρόαση αλλά όταν o Dave παίζει το ίδιο ριφ στο Prince of Darkness, το Risk είναι για να ακουμπάς την τυρόπιτα σου; (Δραματική πάυση εδώ) Ήθελα πολυ να το πω αυτό! Μιλώντας για παίξιμο, στο Risk μπορείτε να καταλάβετε το τεράστιο IQ του Marty Friedman που στον πιο πειραματικό δίσκο της μπάντας, σκέφτηκε και έπαιξε πράματα που δούλεψαν και εξυπηρέτησαν το τραγούδι. Πιστέψτε με πολλές φορές είναι πιο εύκολο να μάθεις με 100% ακρίβεια το Tornado of Souls στη διπλάσια ταχύτητα ενώ παράλληλα τρως γύρο σαν πεινασμένος για μέρες χατζημεταλλάς, πάρα να συνθέσεις ένα απλό σόλο ή ένα μικρό μοτίβο που να εξυπηρετεί την ιστορία ενός κομματιού, που ΔΕΝ έχεις γράψει εσύ. Asian difficulty!

Διαβάστε επίσης: Duke Nukem ή αλλιώς οι Megadeth των FPS

Ο δίσκος δεν είναι κακός. Είναι καλοπαιγμένος, έχει παραγωγή που δεν θέλεις να περάσεις μπετόβεργα απο τα αυτιά σου, έχει συνθέσεις τίμιες, έκανε κάποιες προσπάθειες να ακολουθήσει τα trends, ρίσκαρε, απλά στο τέλος δεν ικανοποίησε τις προσδοκίες. Αυτό. Και επειδή μιλάμε για σιχαμένους homo sapiens, οι προσδοκίες έχουν αυτήν την παράξενη ιδιότητα να δίνουν την εντύπωση ότι οι Megadeth ήθελαν να τη σπάσουν προσωπικά στον Νίκο, στον Τάκη και στον Μανώλη απο τα Μέθανα. Τελειώνοντας, όπως και τη γυναίκα της ζωής σας δεν τη χωρίζετε όταν περνάει τη φάση της, μην χωρίσετε τους Megadeth για το Risk. Χωρίστε τους για το Super Collider 🤣🤣

Υ.Γ. Ομορφόπαιδο ο Dave Ellefson με κοντό μαλλάκι την περίοδο του Risk ε;;

Y.Γ. Μη δω πάλι στη σελίδα μας στο Facebook τίποτε fanboys να λένε πόσο γ@μ@ει;;

Megadeth - Risk


Avatar photo

Βρασίδας Χατζημεταλλάς

Βρασίδας Χατζημεταλλάς. Όνομα και πράμα με τουλάχιστον 30 χρόνια εμπειρίας σε ακροάσεις μέτσολ, ροκ και Κατερίνας Στανίση και άλλα τόσα παίζοντας σε μπάντες προσπαθώντας να κυκλοφορήσει δίσκους, καταλήγει σε ένα και μοναδικό συμπέρασμα. Μόνο Μέιντεν.

Mόνο Άρθρα

Γιατί οι Έλληνες έπαιζαν μέταλ πριν τους Άγγλους;

5 λεπτά ανάγνωσης.🇬🇷Ακολουθεί ημιγραφικό άρθρο το οποίο ανάλογα τη σκοπιά που θα το δεις μπορείς να αποφασίσεις αν είμαι πραγματικά πόντιος ή (όπως είπε και κάποιος απο εσάς) σνιφάρω μπενζίνα σούπερ. «Πάταξον μέν, ἄκουσον δέ», θα σας πω όμως αγαπητά μου πουλόπα γιατί τα νούμερα δε βγαίνουν ακριβώς και ο μόνος λόγος που το μέταλ […]

Περισσότερα
Mόνο Άρθρα

Dave Mustaine(Megadeth) ή αλλιώς “I am vengeance”

7 λεπτά ανάγνωσης.🚤Καλοκαιράκι 2026, τα πουλιά τιτιβίζουν, οι γάτες ουρλιάζουν σαν βελοσιράπτορες, μαρτυρώντας ότι κάποιου είδους επεκτατικός πόλεμος λαμβάνει χώρα στο σταυροδρόμι μπροστά μας και ο γείτονας απέναντι, παραδοσιακά γυμνός σχεδόν, ποτίζει το βασιλικό του. Μια καφετοξανθούλα γάτα φαινόταν ότι έτρωγε ξεκάθαρα το πουλί αλλά είχε μόνιμα το ύφος της εκδίκησης ζωγραφισμένο στο μούτρο της, […]

Περισσότερα
Mόνο Άρθρα Mόνο Μέιντεν

5 λόγοι που οι Iron Maiden δεν παίζουν το Alexander the Great στην Ελλάδα

5 λεπτά ανάγνωσης.💡«Με τσίπουρο και καλή παρέα γεννιούνται οι καλύτερες ιδέες», λέει ο σοφός ελληνικός λαός. Στο χωριό μου τουλάχιστον. 😇Έτσι σκεφτήκαμε και εγώ με τον Κωστίκα όταν καθήσαμε για “ένα” ποτηράκι στο μπαλκόνι του σπιτιού του, στους πρόποδες του βουνού Φαλακρό. Το ερώτημα του εκατομμυρίου: Γιατί οι Iron Maiden δεν έχουν παίξει ακόμα το […]

Περισσότερα