Gamma Ray: Heading for Tomorrow ή αλλιώς “Θα σας δείξω εγώ. Θα δείτε τι θα πάθετε.”

3 λεπτά ανάγνωσης.

😎Και επειδή είμαι πονηρούλης εγώ και ετοιμάζω επικό ξεκατίνιασμα σύντομα, τι πιο ταιριαστό να μιλήσουμε για το Heading for Tomorrow των λατρευτών Gamma Ray.

Διαβάστε επίσης: Gamma Ray – Land of the Free ή αλλιώς Μόνο Καίκας

🤩To γνωστό πουλόπον, ο Καίκας Χανσίδης (Kai Hansen) μετά που πήρε πούλο απο τους Helloween, για να μην του τα σπάει ο Weikath, να εξερευνήσει λίγο τον εσωτερικό του κόσμο και να βρει τον εαυτό του βρε αδερφέ, δημιούργησε τους Gamma Ray.


⚡Κυκλοφορεί 26 Φεβρουαρίου 1990 απο τη Noise Records, ηχογραφείται στα Horus Sound Studio στο Ανόβερο της Γερμανίας και μας λέει ιστοριούλες για το πόσο ωραία είναι η ζωή όταν δε στα πρίζουν κάτι ντίβες.

🦄Παουεράδικο φαν φακτ #1: Οι Gamma Ray δεν είχαν καλά καλά πάρει μορφή ακόμα όσο γινόταν οι ηχογραφήσεις. Ο Καίκας παρόλο που έγραψε φωνές και κιθάρες στα demo, πήρε στην μπάντα για αποκλειστικό φωνακλά τον Ralf Scheepers ενώ το ρόλο του μπάσο και τυμπάνων ανέλαβαν οι Uwe Wessel και Matthias Burchardt.


💰Η Noise Records ξόδεψε πολύ λίγα για την προώθηση του δίσκου καθώς είχε την κάνουλα που ακούει στο όνομα Keeper of the Seven Keys να τρέχει γάργαρο νερό κάτι που τελικά δε σταμάτησε το Heading for Tomorrow να γίνει cult απο στόμα σε στόμα.

🤖O Καϊκας σαν πιo νεολαίος έγραφε sci-fi και fantasy στίχους και όχι τόσο για μονόκερους. Θα μπορούσες άνετα να κάνεις μια ωραία βραδιά DnD δηλαδή.

🦄🦄Παουεράδικο φαν φακτ #3: Ένας απο τους λόγους που ο Καίκας έφυγε απο τους Helloween ήταν ο Weikath που φλώρεψε και δεν έψηνε τις ιδέες του Καίκα που ήταν πιο χέβι.

😓Όπως σχεδόν όλοι οι πρώτοι δίσκοι της εποχής, έτσι και το Heading for Tomorrow υπέφερε απο πολύ χαμηλό budget. Ο Καίκας όμως που τρώει ταραμά και φτύνει και τα κουκούτσια, πέτυχε μαζί με τον Tommy Newton έναν πολύ καθαρό και γεμάτο ήχο στην παραγωγή. 💪💪

💯💯Για μια ακόμα φορά power metal δίσκος απο την Ευρώπη γίνεται αντικείμενο λατρείας στην Ιαπωνία. Αυτό δίνει πολύ καλά θεμέλια στον Καίκα να σηκώσει το μεσαίο δάχτυλο σε κάποιους.

🤔🤔Επίσης δεν έλειψαν και αυτοί που πίνουν νερό στο όνομα του Heading for Tomorrow αλλά και κάτι άλλοι που θα πάθουν τίποτε τα αυτάκια τους αν δεν είναι πεντακάθαρη, γυαλισμένη με άζαξ παραγωγή!

🦄🦄🦄Παουεράδικο φαν φακτ #2: Το τραγούδι Heading for Tomorrow είχε γραφτεί πολύ πριν τη δημιουργία των Helloween. Πρόκειται για 14 λεπτά κομμάτι και ο Καίκας το προόριζε για να κοντράρει το Keeper of the Seven Keys αλλά έφαγε κράξιμο.

🍆🍆Ο δίσκος παρόλο που είχε ένα ζόρικο ξεκίνημα, ο χρόνος το δικαίωσε και έχει εξαίρετη θέση πλέον στις καρδιές των φανς ενώ η μπάντα για να τους ευχαριστήσει επανακυκλοφόρησε επετειακές εκδόσης με έξτρα καλούδια το 2002 και το 2024.


Avatar photo

Βρασίδας Χατζημεταλλάς

Βρασίδας Χατζημεταλλάς. Όνομα και πράμα με τουλάχιστον 30 χρόνια εμπειρίας σε ακροάσεις μέτσολ, ροκ και Κατερίνας Στανίση και άλλα τόσα παίζοντας σε μπάντες προσπαθώντας να κυκλοφορήσει δίσκους, καταλήγει σε ένα και μοναδικό συμπέρασμα. Μόνο Μέιντεν.

Mόνο Άρθρα

Γιατί οι Έλληνες έπαιζαν μέταλ πριν τους Άγγλους;

5 λεπτά ανάγνωσης.🇬🇷Ακολουθεί ημιγραφικό άρθρο το οποίο ανάλογα τη σκοπιά που θα το δεις μπορείς να αποφασίσεις αν είμαι πραγματικά πόντιος ή (όπως είπε και κάποιος απο εσάς) σνιφάρω μπενζίνα σούπερ. «Πάταξον μέν, ἄκουσον δέ», θα σας πω όμως αγαπητά μου πουλόπα γιατί τα νούμερα δε βγαίνουν ακριβώς και ο μόνος λόγος που το μέταλ […]

Περισσότερα
Mόνο Άρθρα

Dave Mustaine(Megadeth) ή αλλιώς “I am vengeance”

7 λεπτά ανάγνωσης.🚤Καλοκαιράκι 2026, τα πουλιά τιτιβίζουν, οι γάτες ουρλιάζουν σαν βελοσιράπτορες, μαρτυρώντας ότι κάποιου είδους επεκτατικός πόλεμος λαμβάνει χώρα στο σταυροδρόμι μπροστά μας και ο γείτονας απέναντι, παραδοσιακά γυμνός σχεδόν, ποτίζει το βασιλικό του. Μια καφετοξανθούλα γάτα φαινόταν ότι έτρωγε ξεκάθαρα το πουλί αλλά είχε μόνιμα το ύφος της εκδίκησης ζωγραφισμένο στο μούτρο της, […]

Περισσότερα
Mόνο Άρθρα Mόνο Μέιντεν

5 λόγοι που οι Iron Maiden δεν παίζουν το Alexander the Great στην Ελλάδα

5 λεπτά ανάγνωσης.💡«Με τσίπουρο και καλή παρέα γεννιούνται οι καλύτερες ιδέες», λέει ο σοφός ελληνικός λαός. Στο χωριό μου τουλάχιστον. 😇Έτσι σκεφτήκαμε και εγώ με τον Κωστίκα όταν καθήσαμε για “ένα” ποτηράκι στο μπαλκόνι του σπιτιού του, στους πρόποδες του βουνού Φαλακρό. Το ερώτημα του εκατομμυρίου: Γιατί οι Iron Maiden δεν έχουν παίξει ακόμα το […]

Περισσότερα