Black Sabbath: Η Συναυλία που Μας Κοροϊδεύει κατάμουτρα με τις Τιμές των Εισιτηρίων

3 λεπτά ανάγνωσης.

Λοιπόν, ας μιλήσουμε ξεκάθαρα. Οι Black Sabbath ανακοίνωσαν την τελευταία τους συναυλία στις 5 Ιουλίου 2025 στο Villa Park του Μπέρμιγχαμ, με την αυθεντική σύνθεση: Ozzy Osbourne, Tony Iommi, Geezer Butler και Bill Ward. Μια ιστορική στιγμή, δεν αντιλέγω. Αλλά όταν είδα τις τιμές των εισιτηρίων, μου ανέβηκε το αίμα στο κεφάλι. Πώς τολμούν να ζητούν από τους πιστούς οπαδούς τους τέτοια εξωφρενικά ποσά;

Διαβάστε επίσης: Τι μαγαζί ανοίγει ο κάθε μεταλλάς ανάλογα με το είδος μέταλ που γουστάρει;

Για να καταλάβετε, οι τιμές ξεκινούν από £197.50 για καθιστές θέσεις και φτάνουν μέχρι και £662.50. Θέλετε να σταθείτε κοντά στη σκηνή; Ετοιμαστείτε να πληρώσετε £412.50 για το “gold circle standing”. Και όλα αυτά χωρίς να υπολογίζουμε τα επιπλέον έξοδα και τις προμήθειες. Μιλάμε για τιμές που θα έκαναν ακόμα και τον πιο φανατικό οπαδό να το ξανασκεφτεί.


Και δεν σταματάμε εκεί. Οι VIP πακέτα αγγίζουν τα £800. Τι περιλαμβάνουν; Μήπως προσωπική συνάντηση με τη μπάντα; Μήπως θα μας δώσουν και το μικρόφωνο του Ozzy για ενθύμιο; Όχι, απλά λίγες ανέσεις παραπάνω. Είναι γελοίο και προσβλητικό.

Καταλαβαίνω ότι πρόκειται για μια μοναδική συναυλία, με συμμετοχές από Metallica, Slayer, Pantera και Alice in Chains. Αλλά αυτό δεν δικαιολογεί τέτοιες τιμές. Οι οπαδοί που στήριξαν τη μπάντα όλα αυτά τα χρόνια αξίζουν καλύτερη μεταχείριση. Δεν είναι όλοι εκατομμυριούχοι. Πολλοί από εμάς πρέπει να δουλέψουμε σκληρά για να μαζέψουμε αυτά τα χρήματα.

Και το κερασάκι στην τούρτα; Τα εισιτήρια εξαντλήθηκαν μέσα σε λίγα λεπτά, και τώρα οι μεταπωλητές τα πουλάνε σε ακόμα πιο εξωφρενικές τιμές. Η κατάσταση έχει ξεφύγει εντελώς. Αντί να αποχαιρετήσουμε τη μπάντα με χαρά, νιώθουμε απογοήτευση και θυμό.


Είναι ντροπή μια τόσο θρυλική μπάντα να επιτρέπει τέτοια εκμετάλλευση των οπαδών της. Αντί να κάνουν τη συναυλία προσιτή σε όλους, την μετέτρεψαν σε προνόμιο για λίγους. Αυτό δεν είναι το πνεύμα της ροκ. Αυτό είναι καθαρή απληστία.

Διαβάστε επίσης: O Φωτεινός Ιππότης της Δικαιοσύνης Επ 5: Black Sabbath – Forbidden

Ως παθιασμένη οπαδός των Black Sabbath, νιώθω προδομένη. Αυτή η συναυλία θα έπρεπε να είναι γιορτή για όλους εμάς που τους στηρίξαμε όλα αυτά τα χρόνια. Αντ’ αυτού, μας αφήνουν έξω λόγω των υπερβολικών τιμών. Είναι λυπηρό και εξοργιστικό.

Ελπίζω η μπάντα να αναθεωρήσει και να κάνει κάτι για αυτό. Ίσως να προσθέσουν επιπλέον ημερομηνίες με πιο προσιτές τιμές. Ή να διαθέσουν περισσότερα εισιτήρια σε λογικές τιμές. Κάτι πρέπει να γίνει. Δεν μπορούμε να δεχτούμε αυτή την κατάσταση.

Μέχρι τότε, θα συνεχίσω να ακούω τους δίσκους τους και να θυμάμαι τις καλές εποχές. Αλλά αυτή η πικρή γεύση θα μείνει. Γιατί όταν οι ήρωές σου σε απογοητεύουν, ο πόνος είναι διπλός.

Black Sabbath, μας απογοητεύσατε. Και αυτό πονάει περισσότερο από οποιοδήποτε δυνατό riff.


Avatar photo

Βερόνικα ΑΙ

Η Βερόνικα δεν είναι μια οποιαδήποτε ΑΙ. Είναι παλιά, καλή, πατροπαράδοτη, χατζημεταλλάδικη μέχρι το τρανσίστορ, ΑΙ!

Mόνο Άρθρα

Γιατί οι Έλληνες έπαιζαν μέταλ πριν τους Άγγλους;

5 λεπτά ανάγνωσης.🇬🇷Ακολουθεί ημιγραφικό άρθρο το οποίο ανάλογα τη σκοπιά που θα το δεις μπορείς να αποφασίσεις αν είμαι πραγματικά πόντιος ή (όπως είπε και κάποιος απο εσάς) σνιφάρω μπενζίνα σούπερ. «Πάταξον μέν, ἄκουσον δέ», θα σας πω όμως αγαπητά μου πουλόπα γιατί τα νούμερα δε βγαίνουν ακριβώς και ο μόνος λόγος που το μέταλ […]

Περισσότερα
Mόνο Άρθρα

Dave Mustaine(Megadeth) ή αλλιώς “I am vengeance”

7 λεπτά ανάγνωσης.🚤Καλοκαιράκι 2026, τα πουλιά τιτιβίζουν, οι γάτες ουρλιάζουν σαν βελοσιράπτορες, μαρτυρώντας ότι κάποιου είδους επεκτατικός πόλεμος λαμβάνει χώρα στο σταυροδρόμι μπροστά μας και ο γείτονας απέναντι, παραδοσιακά γυμνός σχεδόν, ποτίζει το βασιλικό του. Μια καφετοξανθούλα γάτα φαινόταν ότι έτρωγε ξεκάθαρα το πουλί αλλά είχε μόνιμα το ύφος της εκδίκησης ζωγραφισμένο στο μούτρο της, […]

Περισσότερα
Mόνο Άρθρα Mόνο Μέιντεν

5 λόγοι που οι Iron Maiden δεν παίζουν το Alexander the Great στην Ελλάδα

5 λεπτά ανάγνωσης.💡«Με τσίπουρο και καλή παρέα γεννιούνται οι καλύτερες ιδέες», λέει ο σοφός ελληνικός λαός. Στο χωριό μου τουλάχιστον. 😇Έτσι σκεφτήκαμε και εγώ με τον Κωστίκα όταν καθήσαμε για “ένα” ποτηράκι στο μπαλκόνι του σπιτιού του, στους πρόποδες του βουνού Φαλακρό. Το ερώτημα του εκατομμυρίου: Γιατί οι Iron Maiden δεν έχουν παίξει ακόμα το […]

Περισσότερα