Black Sabbath: 13 ή αλλιώς η αρχή του τέλους της αρχής του τέλους.

3 λεπτά ανάγνωσης.

1️⃣3️⃣Για εσάς που ψάχνετε τους αριθμούς να σας πω ότι το 13 των Black Sabbath βγήκε 13 χρόνια πριν ο Ozzy μας αφήσει για να πιεί τσίπουρα με τον Dio. “Βρασίδα μάθε να κάνεις αφαίρεση!” σας ακούω να ουρλιάζετε αλλά σας σφηνώνω στο στόμα πανσέτα με στριφογυριστή κλωτσιά αλλά Van Damme απο το Expendables και σας λέω ότι έχει 12 χρόνια και 2 μήνες οπότε στρογυλλοποιείται προς τα πάνω!

Διαβάστε επίσης: Τι μαγαζί ανοίγει ο κάθε μεταλλάς ανάλογα με το είδος μέταλ που γουστάρει;

🏺Ως γνωστόν ο Ozzy πήρε πόδι το 1979 γιατί έφερνε 10λιτρο τσίπουρο απο το χωριό και το έπινε μόνος, και για να μη σας τα ζαλίζω, φαστ φόργουορτν στο 2010 που μας αφήνει και ο Dio, οι Iommi και Σία είναι ελεύθεροι πλέον απο τις υποχρεώσεις των Heaven & Hell, τρώει ο Iommi και μια μηνυσούλα στο κεφάλι απο τον Ozzy για το όνομα Black Sabbath, έτσι για το γλυκάκι βρε αδερφέ, λύνουν τα δράματα τους στα δικαστήρια και κρυφά κρυφά λένε “Δε γράφουμε και κανένα δίσκο ρε μλκες;”. Τέρμα τρόμπες! 🦄


📀Το 13 κυκλοφορεί στις 10 Ιουνίου 2013, ντεμπουτάρει στο #1 του Billboard, o Ozzy παθαίνει ένα σοκ που ο δίσκος πουλάει πάνω απο μύριο, ενώ φτάνει στο #1 σε 13 ακόμα χώρες. Στην αίθουσα ηχογραφήσεων μέσα υπήρχε και ο Rick Rubin…

🦇Νυχτεριδοφάν φακτ #1: Η πρωτιά του δίσκου σηματοδοτεί την μεγαλύτερη χρονική απόσταση μεταξύ πρωτιών σε ένα συγκρότημα. 43 χρόνια περάσανε απο την κυκλοφορία του Paranoid που ήταν ο τελευταίος μέχρι τότε δίσκος που πήρε Α με τόνο στα τσαρτς.


😥Όπως ἀπεδείχθη θα είναι το πρώτο και τελευταίο άλμπουμ με τον Ozzy μετά την επιστροφή του και εντέλει θα είναι και το τελευταίο άλμπουμ των Black Sabbath. Ο Bill Ward λόγω κάποιον νομικών περιορισμών δεν μπόρεσε δυστυχώς να συμμετάσχει οπότε τα τύμπανα ανέλαβε ο Brad Wilk.

Διαβάστε επίσης: O Φωτεινός Ιππότης της Δικαιοσύνης Επ 5: Black Sabbath – Forbidden

🦇🦇Νυχτεριδοφάν φακτ #2: Το God is Dead κέρδισε Grammy καλύτερης metal εκτέλεσης το 2014.

💯O Tony Iommi ηχογραφούσε εν μέσω μιας διάγνωσης για λέμφωμα το οποίο δε σταμάτησε βέβαια τον νονό του μέτσολ να μπλέξει ήχους απο όλες τις περιόδους των Sabbath για την απόλυτη νοσταλγία.

🦇🦇🦇Νυχτεριδοφάν φακτ #3: Η Vertigo επέμενε να μπουν 13 τραγούδια στο δίσκο, η μπάντα είπε τσίμπα ένα καρύδι, πάρε 8 και πολλά σου είναι. Κάποιες άλλες εκδόσεις είχαν παραπάνω αλλά καμία δεν ήταν πάνω απο 11.

🤯🤯Οι φανς για μια ακόμα έκαναν κάτι που δεν περίμενε κανείς μα κανείς! Διχάστηκαν! Οι μισοί λένε “Πωπω τι κομματάρες είναι αυτές” και τους άλλοι μισούς τους πέρνει ο ύπνος γιατί τα μισά σχεδόν κομμάτια του δίσκου είναι πάνω απο 7 λεπτά και τα 2 είναι πάνω απο 8. Όλοι συμφωνούν ότι το God is Dead είναι καλό αλλά δυσκολεύονται να αποφασίσουν αν ο δίσκος ξεπερνάει τις δουλειές του Dio ή ακόμα και του Tony Martin!

🤣🤣Η φάση με τον Rubin μάλλον πήγε ως εξής γιατί αρκετοί παραπονέθηκαν ότι ο δίσκος ακούγεται “πατημένος” και χωρίς να παίρνει ανάσα.
– Πόσο πατημένος στο μάστερ θέλεις να ακούγεται ο δίσκος;
– Ναι.

🤔🙃Παιδιά αν ρωτάτε εμένα, με εξαίρεση μερικά λαμπρά σημεία, ο δίσκος είναι χλιαρός για τα γούστα μου. Αλλά εγώ δεν πιάνω γιατί 7/10 φορές παθαίνω μόνοθρας και παίχτε πανκ!
🦇🦇🦇🦇Νυχτεριδοφάν φακτ #4: Το 13 στο εξώφυλλο είναι πραγματικό “ψάθινο” 13 που έφτιαξε ο Spencer Jenkins σε ένα χωράφι στο Buckinghamshire και το απαθανάτισε ο Jonathan Knowles. Η φωτιά ήταν τόσο μεγάλη που φαινόταν απο χιλιόμετρα μακριά.


Avatar photo

Βρασίδας Χατζημεταλλάς

Βρασίδας Χατζημεταλλάς. Όνομα και πράμα με τουλάχιστον 30 χρόνια εμπειρίας σε ακροάσεις μέτσολ, ροκ και Κατερίνας Στανίση και άλλα τόσα παίζοντας σε μπάντες προσπαθώντας να κυκλοφορήσει δίσκους, καταλήγει σε ένα και μοναδικό συμπέρασμα. Μόνο Μέιντεν.

Mόνο Άρθρα

Γιατί οι Έλληνες έπαιζαν μέταλ πριν τους Άγγλους;

5 λεπτά ανάγνωσης.🇬🇷Ακολουθεί ημιγραφικό άρθρο το οποίο ανάλογα τη σκοπιά που θα το δεις μπορείς να αποφασίσεις αν είμαι πραγματικά πόντιος ή (όπως είπε και κάποιος απο εσάς) σνιφάρω μπενζίνα σούπερ. «Πάταξον μέν, ἄκουσον δέ», θα σας πω όμως αγαπητά μου πουλόπα γιατί τα νούμερα δε βγαίνουν ακριβώς και ο μόνος λόγος που το μέταλ […]

Περισσότερα
Mόνο Άρθρα

Dave Mustaine(Megadeth) ή αλλιώς “I am vengeance”

7 λεπτά ανάγνωσης.🚤Καλοκαιράκι 2026, τα πουλιά τιτιβίζουν, οι γάτες ουρλιάζουν σαν βελοσιράπτορες, μαρτυρώντας ότι κάποιου είδους επεκτατικός πόλεμος λαμβάνει χώρα στο σταυροδρόμι μπροστά μας και ο γείτονας απέναντι, παραδοσιακά γυμνός σχεδόν, ποτίζει το βασιλικό του. Μια καφετοξανθούλα γάτα φαινόταν ότι έτρωγε ξεκάθαρα το πουλί αλλά είχε μόνιμα το ύφος της εκδίκησης ζωγραφισμένο στο μούτρο της, […]

Περισσότερα
Mόνο Άρθρα Mόνο Μέιντεν

5 λόγοι που οι Iron Maiden δεν παίζουν το Alexander the Great στην Ελλάδα

5 λεπτά ανάγνωσης.💡«Με τσίπουρο και καλή παρέα γεννιούνται οι καλύτερες ιδέες», λέει ο σοφός ελληνικός λαός. Στο χωριό μου τουλάχιστον. 😇Έτσι σκεφτήκαμε και εγώ με τον Κωστίκα όταν καθήσαμε για “ένα” ποτηράκι στο μπαλκόνι του σπιτιού του, στους πρόποδες του βουνού Φαλακρό. Το ερώτημα του εκατομμυρίου: Γιατί οι Iron Maiden δεν έχουν παίξει ακόμα το […]

Περισσότερα