Η Μαρίνα Σάττι, ένα ζάρι και ο Χατζημεταλλάς μπαίνουν σε ένα μπαρ

2 λεπτά ανάγνωσης.

Δε χρειαζόταν να σκρολάρω πολύ για να πετύχω το “Ζάρι” της Μαρίνας Σάττι, τραγούδι με το οποίο θα εκπροσωπηθούμε στην Eurovision απο ότι κατάλαβα. Ο λόγος που αποφάσισα να γράψω αυτήν την σφηνάκι ιστορία απο το μπαρ είναι ότι το 96% των σχολίων που διάβαζα στο φβ ήταν πόσο εκπληκτικά ΓΤΠ είναι το κομμάτι αυτό, πόσο αντιπροσωπεύει την κατάντια της μουσικής και της Ελλάδας και πόσο το St. Anger είναι ο καλύτερος δίσκος των Metallica.

Διαβάστε επίσης: Η Μαρίνα Σάττι, η Γιουροβίζιον και ο Λωλοστεφανής μπαίνουν σε ένα μπαρ

Όπως ήταν επόμενο με έφαγε η περιέργια. Πόσο χάλια να είναι το κομμάτι τελικά; Παιδιά να μη σας τα πολυλογώ, οι κουβέντες αυτές δε διαφέρουν και πολύ απο την κλασική διαμάχη του πόσο χάλασαν οι Iron Maiden μετά τον Di’Anno και πόσο χάλια δίσκοι είναι το Load και Reload. Βασικά είναι η ίδια κουβέντα.


Τελικά είναι ΓΤΠ το “Ζάρι” απο τη Μαρίνα Σάττι;

Λυπάμαι που στο χαλάω φιλαράκο με τα 23 πτυχία αρμονίας και 45 χρόνια μουσικών σπουδών αλλά το τραγούδι άσχετα αν σου αρέσει η όχι, είναι textbook smash hit. Είναι μικρό, έχει ένα απο τα πιο ηλίθια hooks στο γαλαξία και αν εξαιρέσεις το κουπλέ που μοιάζει να τραγουδάει ΑΙ έχει άψογη παραγωγή. ΑΚΡΙΒΩΣ ότι χρειάζεσαι για να κερδίσεις τη Eurovision. Θα έλεγε κανείς ότι παίζουμε με cheat codes.

Ξέρεις ποιό άλλο κομμάτι είναι μικρό, έχει ηλίθιο hook, το ξέρεις όλος ο κόσμος και πρόσφατα έσπασε το 1 δις ακροάσεις στο Spotify; Αρχίζει απο Para και τελειώνει σε noid!

 


Nαι αλλά είναι καλό κομμάτι το “Ζάρι” απο τη Μαρίνα Σάττι;

Αν με καλό κομμάτι εννοείς κάτι το οποίο σου κολλάει στο μυαλό, τραγουδάς σαν μαλάκας “Τα Τα Τα Τα” στο λεωφορείο, το έχεις βάλει στο repeat και γουστάρεις την ύπαρξη σου τότε ναι. Αν με καλό κομάτι εννοείς κάτι με πλούσια αρμονία και πολύπλοκη αλλά συνάμα έξυπνη χρήση μουσικής θεωρίας, πολυρυθμικά, χορός μελωδιών και μπλέξιμο ειδών (αυτό το μπλέξιμο το έχει ήδη εδώ που τα λέμε) τότε όχι δεν είναι.

 

Και γιατί μας ζαλίζεις τον έρωτα ρε Βρασίδα;

Γιατί ρε μάγκες μου πίστεψα ότι θα ακούσω κάτι τόσο αισχρό που θα μισήσω τη μουσική και θα κλειστώ σε μοναστήρι. Χαλαρώστε λίγο τα τσιτσία σας και ακούστε Slayer όχι Μαρίνα Σάττι. Επίσης τώρα που το σκέφτομαι καιρός είναι να πάρει και καμιά νίκη αυτή η χώρα.

Ακούστε και μόνοι σας. Δεν μπορεί να είμαι ο μόνος παλαβός!


Avatar photo

Βρασίδας Χατζημεταλλάς

Βρασίδας Χατζημεταλλάς. Όνομα και πράμα με τουλάχιστον 30 χρόνια εμπειρίας σε ακροάσεις μέτσολ, ροκ και Κατερίνας Στανίση και άλλα τόσα παίζοντας σε μπάντες προσπαθώντας να κυκλοφορήσει δίσκους, καταλήγει σε ένα και μοναδικό συμπέρασμα. Μόνο Μέιντεν.

Mόνο Άρθρα

Γιατί οι Έλληνες έπαιζαν μέταλ πριν τους Άγγλους;

5 λεπτά ανάγνωσης.🇬🇷Ακολουθεί ημιγραφικό άρθρο το οποίο ανάλογα τη σκοπιά που θα το δεις μπορείς να αποφασίσεις αν είμαι πραγματικά πόντιος ή (όπως είπε και κάποιος απο εσάς) σνιφάρω μπενζίνα σούπερ. «Πάταξον μέν, ἄκουσον δέ», θα σας πω όμως αγαπητά μου πουλόπα γιατί τα νούμερα δε βγαίνουν ακριβώς και ο μόνος λόγος που το μέταλ […]

Περισσότερα
Mόνο Άρθρα

Dave Mustaine(Megadeth) ή αλλιώς “I am vengeance”

7 λεπτά ανάγνωσης.🚤Καλοκαιράκι 2026, τα πουλιά τιτιβίζουν, οι γάτες ουρλιάζουν σαν βελοσιράπτορες, μαρτυρώντας ότι κάποιου είδους επεκτατικός πόλεμος λαμβάνει χώρα στο σταυροδρόμι μπροστά μας και ο γείτονας απέναντι, παραδοσιακά γυμνός σχεδόν, ποτίζει το βασιλικό του. Μια καφετοξανθούλα γάτα φαινόταν ότι έτρωγε ξεκάθαρα το πουλί αλλά είχε μόνιμα το ύφος της εκδίκησης ζωγραφισμένο στο μούτρο της, […]

Περισσότερα
Mόνο Άρθρα Mόνο Μέιντεν

5 λόγοι που οι Iron Maiden δεν παίζουν το Alexander the Great στην Ελλάδα

5 λεπτά ανάγνωσης.💡«Με τσίπουρο και καλή παρέα γεννιούνται οι καλύτερες ιδέες», λέει ο σοφός ελληνικός λαός. Στο χωριό μου τουλάχιστον. 😇Έτσι σκεφτήκαμε και εγώ με τον Κωστίκα όταν καθήσαμε για “ένα” ποτηράκι στο μπαλκόνι του σπιτιού του, στους πρόποδες του βουνού Φαλακρό. Το ερώτημα του εκατομμυρίου: Γιατί οι Iron Maiden δεν έχουν παίξει ακόμα το […]

Περισσότερα