Ο Χατζημεταλλάς, ο Ακριβοδίκαιος και οι Remnant μπαίνουν σε ένα μπαρ

7 λεπτά ανάγνωσης.

Ακούγοντας ο Χατζημεταλλάς το πόνημα των Remnant δημιουργήθηκε η ανάγκη να μας μαζέψει στο μπαρ για μια ακόμα απο εκείνες τις συζητήσεις που αγαπάμε να μισούμε. Και λέω μισούμε γιατί πάντα αμφιταλαντεύεσαι στο είδος των σχολίων και τις κριτικής που θα κάνεις σε κάποια καινούρια δουλειά, ειδικά όταν πρόκειται για καινούρια μπάντα.

Όχι δε μαζευήκαμε εδώ να κράξουμε τους Remnant ούτε να πούμε ότι το άλμπουμ τους κατέληξε για σουβέρ στο μπωλ της γάτας. Εδώ κοιτάμε τι μπορεί να γίνει καλύτερα. Αν θέλουμε να κράξουμε είμαι σίγουρος κάποιος απο αυτούς τους παπάρες τρώει γεμιστά χωρίς κιμά.


Η κυκλοφορία λοιπόν του Labyrinth of The Mind είναι η αφορμή για την κουβέντα που ακολουθεί:

ΧΑΔ: Άκουσες το καινούριο Remnant ή θα μιλάω πάλι μόνος επειδή αποφάσισες ότι το να τερματίσεις το Resident Evil 4 για 20η φορά είναι πιο σημαντικό;

ΒΧΜ: Δεν μπορείς να φανταστείς πόσο γαμάει να παίζεις Resident Evil 4 και να ακούς Robin Hood!! Για αυτό θα πεθάνεις μόνος!


ΧΑΔ: Αφού λοιπόν κάνεις τον έξυπνο για πες μου ποιά κομμάτια σου άρεσαν.

ΒΧΜ: Ashes in the Eyes και Robin Hood. Εσύ άσε να μαντέψω. Hero of The Day γιατί είσαι και βουτυρομπεμπές. Thrash μόνο ρε.

ΧΑΔ: Καλά επειδή κάτι είναι γρήγορο δεν σημαίνει είναι και thrash. Εμένα μου άρεσε το Speed of The Soul και Between Today and Tomorrow.

ΒΧΜ: Καλά λέω εγώ θα πεθάνεις μόνος. Λοιπόν τη με έφερες εδώ να πούμε ποιά μας αρέσουν απλά και να μου αδειάσεις το πορτοφόλι με τσίκεν νάγκετς;

ΧΑΔ: Όχι. Αλλά τώρα που το σκέφτομαι (Φωνάζει τον σερβιτόρο: “2 τσίγκεν νάγκετς χατζημεταλλάδικα παρακαλώ”)

ΒΧΜ: Κάτι θα ζητήσεις το νιώθω.

ΧΑΔ: Ναι. Nα είσαι 10% πιο σοβαρός σήμερα. Λοιπόν άκου ποιός είναι ο νταλκάς μου. Πρόσφατα έχουν κυκλοφορήσει 2 πολύ καλές δουλειές απο Remnant και Oria. Για το δίσκο των Oria θα μιλήσουμε σε άλλη ιστορία απο το μπαρ. Σκεφτόμουν λοιπόν ότι μέσα σε έναν κυκεώνα κυκλοφοριών πως μπορείς να ξεχωρίσεις. Αυτό επίσης είναι για άλλη κουβέντα αλλά πρόσεξε που το πάω. Αναμφισβήτητα υπάρχουν ταλέντα εκει έξω σωστά;

ΒΧΜ: Σωστά. Όπως εγώ.

ΧΑΔ: Σκάσε. Σε μια εποχή που το σιντί πέθανε, σκέφτηκα ότι θα ήταν προτιμότερο τα λεφτά αυτά να πάνε σε μια καλή παραγωγή και σε μια καλή προώθηση. Υπάρχουν αρκετές μπάντες που κόβουν ακόμα σιντί. Δεν βρίσκω το λόγο. Ειδικά στα ξεκινήματα. Αργότερα όταν δημιουργηθεί πυρήνας οπαδών όπου μετά απο μελέτες αποδειχθεί ότι το target group της μπάντας αγοράζει σιδίς, τότε ναι βγάλτε σιδί με τις ευλογίες μου!

ΒΧΜ: Σου έχω κάτι καλύτερο. Γιατί όχι και σε εκπαίδευση;

ΧΑΔ: Τελικά τα χατζημεταλλάδικα τσίκεν νάγκετς σου ανεβάσαν το IQ! Πολύ καλή παρατήρηση. Ας επανέρθουμε λίγο στο Labyrinth of The Mind τώρα και ας βγάλουμε στην απ’ έξω το αδιαμφισβήτητο ταλέντο των μελών του συγκροτήματος και το κομμάτι του προσωπικού γούστου μιας και ήδη απο την αρχή της κουβέντα υπάρχει διαχωρισμός σε εμάς τους 2. Τι μένει Βρασίδα;

ΒΧΜ: Λίγη σάλτσα έμεινε πάνω στα μούσια σου απο την τελευταία μπουκιά;

ΧΑΔ: Μένει το τεχνικό κομμάτι της παραγωγής του δίσκου. Μίξη/Μάστερινγκ αλλά και…

ΒΧΜ: …το input/feedback του παραγωγού/εντζινίαρ/μίξερ.

ΧΑΔ: Να παραγγέλνουμε πιο συχνά χατζημεταλλάδικα τσίκεν νάγκετς!! Ακριβώς. Το δικό μου hot take στην συγκεκριμένη δουλειά είναι ότι νιώθω ότι η δουλειά και το ταλέντο του συγκροτήματος δεν λάμπει στο απόλυτο του. Αυτό δε σημαίνει απαραίτητα ότι έχει γίνει κακή δουλειά ή ότι ο μίξερμαν δεν το έχει αλλά μπορεί να είναι και θέμα budget και χρόνου.

ΒΧΜ: Ισχύει. Τελευταία φορά που κάναμε μίξη εμείς στα Gemista Studios μας χρέωσε €25/ώρα τη μίξη αλλά εμείς τα φάγαμε σε πίτσες οπότε μάσαμε ίσα ίσα €50. Τους άφησα ένα αστέρι review βέβαια γιατί έτσι. Πρέπει να ενθαρρύνουμε τη βελτίωση!!

ΧΑΔ: Γιατί τα χατζημεταλλάδικα τσίκεν νάγκετς κοστίζουν €1,5 παραπάνω;

ΒΧΜ: Γιατί γαμάνε πιο πολύ απο ότι τα σκέτα.

ΧΑΔ: Άρα διατίθεσαι να πληρώσεις το κάτι παραπάνω για να πάρεις καλύτερη δουλειά σωστά;

ΒΧΜ: (Δείχνει με το δάχτυλο ότι έχει μπουκωμένο στόμα και δεν μπορεί να μιλήσει)

ΧΑΔ: Οκ κατάλαβα. Λοιπόν στο θέμα μας. Θεωρώ λοιπόν ότι εν έτη 2025 τα περισσότερα λεφτά πρέπει να πηγαίνουν στις παραγωγές, στο μάρκετινγκ και στην διαφήμιση. Και φυσικά στην εκπαίδευση σε όλα αυτά ώστε να μπορεί να κρίνει η μπάντα το αποτέλεσμα της μίξης πιο εμπεριστατωμένα. Δε θα μπούμε σε τεχνικές λεπτομέριες εδώ. Πες όμως μου λίγο σε παρακαλώ, όταν ξεκίνησε το Labyrinth of The Mind και μπήκαν τα λόγια, θυμάσαι τι μου είπες;

ΒΧΜ: Ναι φυσικά. Ότι ο τραγουδιστής παίζει να έφαγε την γκόμενα του μίξερμαν και αυτός τον έθαψε στη μίξη.

ΧΑΔ: Δεν ένιωσες και εσύ ότι είναι λίγο κρίμα και άδικο;

ΒΧΜ: Ότι του έφαγε τη γκόμενα ή ότι τον έθαψε είναι κρίμα και άδικο; Και ποιός μου λέει εμένα ότι δεν του την έφαγε αφου διαπίστωσε ότι τον έθαψε; Και επιπλέον τι φάση με εσένα; Κουφάλογο; Μια χαρά ακούγεται.

ΧΑΔ: Καλά φάε τώρα και κόψε τις παπαριές. Κατάλαβες τι λέω. Εννοώ ότι μπορούσε να λάμψει περισσότερο.

ΒΧΜ: Ναι όντως έχεις δίκιο. Είναι κρίμα και άδικο όπως και το να τρως σκέτα τσίκεν νάγκετς. Αδικούνται.

ΧΑΔ: Οπότε καταλήγω στο γεγονός ότι η πηγές που έχουν οι καλλιτέχνες στο να μάθουν να παίζουν καλά τα όργανα τους είναι άπειρες οπότε δεν εκπλήσσομαι που βλέπω μπάντες σαν τους Remnant και τους Oria να βγάζουν υψηλού επιπέδου δουλειές. Στην περίπτωση όμως των Remnant νιώθω ότι ο φακός της παραγωγής δεν απαθανάτισε στο 100% την ομολογουμένως ωραιότατη δουλειά.

ΒΧΜ: Κράζεις τώρα με το γάντι και καλά τον μίξερμαν;

ΧΑΔ: Όχι. Όπως είπα και πριν μπορεί να μην υπήρχε το κατάλληλο budget ή ο απαραίτητος χρόνος. Το καλύτερο σεξ που έχεις με μια σχέση σου ποτέ δεν είναι απο τα πρώτα. Το να έχεις κάποιον τύπο να σου κάνει nit picking και να επεμπβαίνει σαν επιπλέον μέλος  δεν είναι φθηνό και παίρνει χρόνο. Όπως και στην περίπτωση σου: Τι μίξη περιμένεις να σου κάνει μέσα σε 2 ώρες; Έχει και άλλες μπάντες να δουλέψει. Είχατε μερικά πολύ πιασάρικα σημεία στη δουλειά σας και τα ξεπετάξατε!   Αυτό που προσπαθώ να πω εν ολίγης είναι να δωθεί λίγο περισσότερη αγάπη στο ηχοτεχνικό κομμάτι ενός δίσκου. Θα με αφήσεις τώρα να φάω και εγώ κανένα νάγκετ ή θα σου αδειάσω το πορτοφόλι;

ΒΧΜ: Ωραία τα λες εσύ εδώ μασουλώντας και πίνοντας άχρηστε Χάρη. Αν τα συγκροτήματα δεν έχουν χρόνο ή λεφτά το σκέφτηκες;

ΧΑΔ: Όπως είπα και πριν το ταλέντο τους είναι αδιαμφισβήτητο, οπότε μπορούν να γλιτώσουν πχ απο ηχογραφήσεις. Κιθάρες, μπάσα γράφεις πλέον εύκολα στο σπίτι σου ή ακόμα και ηλεκτρονικά τύμπανα. Είμαι φαν των φυσικών βέβαια αλλά αν υπάρχει θέμα budget προτιμώ να πάει στη μίξη το μεγαλύτερο ποσό. Φωνές και φυσικά τύπμανα σε στούντιο. Οπότε τα λεφτά που θα γλιτώσεις απο τα έχγορδα μπορούν να πάνε σε περισσότερη ώρα στη μίξη. Αν τώρα υπάρχει πρόβλημα πραγματικό καλύτερα να κυκλοφορήσεις 3-4 πάρα πολύ καλά single ώστε να δημιουργήσεις πυρήνα και μετά να κάνεις δίσκο. Βέβαια όλα αυτά μπορεί να μην έχουν εφαρμογή σε όλες τις μπάντες. Δες τα σαν μπούσουλα.

ΒΧΜ: Ναι αλλά αν μεγαλώσεις βλέποντας μπάντες που αγαπάς να κυκλοφορούν δίσκους, θέλεις να ζήσεις την ίδια εμπειρία. Αν και πιτσιρικάδες φαίνεται ότι στο βάθος είναι χατζημεταλλάδες. Όλα αυτά που λέμε ωχριούν μπροστά στη ρομαντζάδα της χατζημεταλλιάς!!

ΧΑΔ: Ναι ισχύει. Σε αυτή την περίπτωση δεν μπορώ να πω κάτι. Αλλά θέλω πολύ κιόλας τέτοιες δουλειές να γεμίζουν τα μαγαζιά και φεστιβάλς.

ΒΧΜ: Βέβαια ρε τρόμπα Χάρη…. Τόσα και τόσα άλμπους με χάλια μίξες κυκλοφόρησαν και γαμήσανε.

ΧΑΔ: Άλλες εποχές όμως και άλλες συνθήκες. Αν μιλάμε να καταφέρεις 5 πράματα σήμερα πρέπει να σκέφτεσαι διαφορετικά. Αλλίως θα βλέπεις Mastodon για 20η φορά στην Ελλάδα αντί για κάποια μπάντα δικιά μας που αξίζει να είναι εκεί. Άλλη μεγάλη κουβέντα. Άντε πλήρωσε να φύγουμε έχουμε και πρόβα.

BXM: Οκ την επόμενη φορά κερνάς εσύ όμως.


Avatar photo

Χάρης Ακριβοδίκαιος

Ακριβοδίκαιος όνομα και πράμα. Alter Ego του Βρασίδα, λατρεύει το St. Anger και προσπαθεί σαν άσπρος ιππότης της δικαιοσύνης να επιβάλλει την τάξη και το δίκαιο.

Ιστορίες απο το μπαρ

Ο Χατζημεταλλάς, κάτι πανηγύρια και μερικοί μπανταίοι μπαίνουν σε ένα μπαρ

6 λεπτά ανάγνωσης.Χατζημεταλλάς καλεί Ελλάδα παρακαλώ νιώστε. Αχεμ… «H παρούσια ιστορία αποτελεί προϊόν μυθοπλασίας. Τα πρόσωπα, τα ονόματα και οι καταστάσεις είναι φανταστικά και οποιαδήποτε ομοιότητα είναι συμπτωματική και δεν ανταποκρίνεται στην πραγματικότητα» Σήμερα θα σας πω μια ιστορία. Μια ιστορία ελπίδας, ονείρων, θλίψης και οργής. Πρωταγωνιστές της ιστορίας μας είναι, ο Πάκης, ένας διοργανωτής […]

Περισσότερα
Mόνο Άρθρα Ιστορίες απο το μπαρ

O Χατζημεταλλάς, οι ORIA και τα μεγάλα φεστιβάλ, μπαίνουν σε ένα μπαρ

4 λεπτά ανάγνωσης.Σήμερα παιδιά σόλο Χατζημεταλλάς νταλκάδες, τσίπουρα και τέτχια γιατί ο Χάρης ακόμα μιλάει με Remnant για παραγωγές. Εσείς ακούσατε το τελευταίο (δεύτερο) άλμπουμ των ORIA που έχει μέσα και σφυρίγματα και throat singing; Ναι; Τέλεια! Το αγοράσατε; Ακόμα πιο τέλεια! Τότε γιατί γαμώ την καταδίκη μου ξανάρχονται οι Mastodon για 20η φορά στην […]

Περισσότερα
Mόνο Άρθρα Ιστορίες απο το μπαρ

Ένας μπανταίος, ο Ακριβοδίκαιος και ο Χατζημεταλλάς μπαίνουν σε ένα μπαρ. Μέρος 2ο

5 λεπτά ανάγνωσης.Διαβάστε το πρώτο μέρος της κουβέντας Ένας μπανταίος, ο Ακριβοδίκαιος και ο Χατζημεταλλάς μπαίνουν σε ένα μπαρ εδώ. ΧΑΔ: Σε συνέχεια της προηγούμενης κουβέντας μας θα ρίξουμε στο τραπέζι το φλέγον ζήτημα της προσέλευσης του κόσμου. ΒΧΜ: Απλά μόνο μη μου κλέψεις τις απόψεις που πόσταρα. Ικανό σε έχω. ΜΠΑ: Θα μπορούσα να μιλάω […]

Περισσότερα